zavřít

    Časté otázky

    Mobilní volání Rozbalit

    Mobilní tarif Rozbalit

    Volání z domova Rozbalit

    Internet Rozbalit

    Mobilní internet Rozbalit

    Internet na doma Rozbalit

    Vyúčtování a platby Rozbalit

    Otázky ze školení k aplikaci Moje O2 pro firmy Rozbalit

    Otázky na téma Moje O2 a zákaznická linka Rozbalit

    Jaké úpravy v Moje O2 jsme na žádost našich zákazníků už zrealizovali?

    Funkce, které z technických, provozních, výkonnostních či jiných vážných důvodů v Moje O2 nebudou.

    Budou dostupné možnosti exportu reportů do formátu Excel, export přenesených dat na určitých či všech číslech, report PEU a další?

    Jak dlouhá je doba na vyřízení změny?

    Kdy bude dostupné vysvětlení v sekci Skupiny, že nastavení jmen a čísel nemá souvislost s nastavením zákaznických kódů ve fakturaci?

    Mohu v Moje O2 změnit tarif?

    Je možné implementovat formulář spokojenosti (Feedback) přímo do Moje O2?

    Jaké služby mohu v Moje O2 blokovat?

    Je možné nechat zaslat fakturu na jinou korespondenční adresu?

    Je možné exportovat telefonní čísla včetně IMEI telefonu a čísla SIM karty?

    Budou na souhrnném účtu opět sumárně zobrazené prefixy?

    Mohu někomu svěřit správu jednotlivého vyúčtování?

    Mohu jednotlivá čísla a uživatele pojmenovat?

    Kdy bude k dispozici vyúčtování s DPH?

    I po zpracování změny se některé požadavky neuzavírají a zůstávají ve stavu „Zpracovává se“.

    Je možné deaktivovat hlasovou schránku?

    V případě, že jsem hlavním administrátorem více společností, poznám, za koho reaguji?

    Jak lze jednoduše přiřadit větší počet SIM (řádově stovky či tisíce) do skupiny?

    Je možné zobrazit datový provoz u CDMA čísel?

    Bude dostupný také návod pro uživatele?

    Je možné upravit zobrazení tak, aby uživatelé viděli jen své vyúčtování?

    Může hlavní administrátor zobrazit kompletní historii včetně změn, které zadali podřízení uživatelé?

    Bylo by možné urgovat požadavky, které se zpracovávají?

    Jaký je rozdíl mezi Historií a Požadavky?

    Kde najdu podrobné vyúčtování?

    Je možné najít v Moje O2 PIN, PUK nebo CDMA kódy?

    Úpravy prostřednictvím Moje O2 jsou na rozdíl od telefonického kontaktu anonymní. Je možné zajistit, kdo úpravy zadané přes Moje O2 provedl nebo zpracovával požadavek?

    Znamená spuštění portálu Moje O2 zrušení či omezení zákaznické linky?

    Může si zákazník sám provést změnu hlavního administrátora?

    Nenašli jste, co hledáte? Ptejte se našich O2 Guru na Facebooku, Twitteru nebo O2 Fóru.

    Chytrá platba Rozbalit

    Na telefonu/tabletu se mi zobrazuje upozornění „Proveďte uzávěrku“. Co mám dělat?.

    Mohu platby přes terminál nechat zasílat na libovolný bankovní účet, který už mám?

    Proč musím čekat na inicializační e-mail od banky?

    Vyměnil jsem telefon/tablet, co mám udělat, abych ho mohl spojit s terminálem?

    Proč mám s rozbalením terminálu čekat na inicializační e-mail od banky?

    Co se stane, když neprovedu uzávěrku?

    Ukradli mi telefon, který jsem používal k terminálu, co mám dělat?

    Můžu využívat službu Chytrá platba s vlastním terminálem od jiného prodejce?

    Ukradli mi terminál, co mám dělat?

    Co je to mPOS?

    Jak probíhá objednávka a zprovoznění služby Chytrá platba?

    Změnil jsem operátora. Bude mi fungovat placení přes terminál?

    Rozbil se mi terminál, kde ho mohu nechat opravit?

    Jaké karty mohu přijímat díky produktu Chytrá platba?

    Musím být klientem ČSOB? Musím si u ČSOB otevřít běžný účet?

    Mohu poslat klientovi stvrzenku o platbě kartou přes SMS a emailem zároveň?

    Zákazníci se bojí toho, že se platba zadává do cizího mobilu. Jak můžu rozptýlit jejich obavy?

    Jak spárovat terminál s telefonem?

    Co potřebuji k tomu, aby mi Chytrá platba fungovala?

    Terminál hlásí v průběhu platby „Chyba spojení“. Co mám dělat?

    V jakém formátu dostanu vyúčtování transakcí?

    Proč musím udělat závěrku každý den?

    Musím být zákazníkem O2, abych si terminál mohl koupit?

    Nemohu provést inicializaci. Terminál hlásí „Selhalo“ nebo „Chyba spojení“ a na displeji terminálu se nezobrazuje symbol pro bezkontaktní platby, co mám dělat?

    Terminál hlásí „Chyba uzávěrky“. Co dělat?

    Co se stane, když mi někdo při zadávání platby zavolá?

    mpos14 (CZ only)

    Potřebuji internet v mobilu?

    Je vhodnější používat tablet nebo telefon?

    Funguje jakékoliv Bluetooth?

    Jaký telefon/tablet musím k ovládání Chytré platby mít?

    Můžu místo telefonu používat i tablet?

    Při silné bouřce se přerušilo spárování co dělat?

    Terminál po zapnutí hlásí „Chybí MK klíč – communication master key“ nebo „ Chybí TTK klíč – PIN masterkey“ co to znamená?

    Čím mám terminál nabíjet a jak dlouho vydrží v provozu?

    Když je bouřka, je možné, že nejde zaplatit?

    Nenašli jste, co hledáte? Ptejte se našich O2 Guru na Facebooku, Twitteru nebo O2 Fóru.