zavřít

    Časté otázky

    Mobilní volání Rozbalit

    Mobilní tarif Rozbalit

    Volání z domova Rozbalit

    Internet Rozbalit

    Mobilní internet Rozbalit

    Internet na doma Rozbalit

    Vyúčtování a platby Rozbalit

    Otázky ze školení k aplikaci Moje O2 pro firmy Rozbalit

    Otázky na téma Moje O2 a zákaznická linka Rozbalit

    Jaké úpravy v Moje O2 jsme na žádost našich zákazníků už zrealizovali?

    Funkce, které z technických, provozních, výkonnostních či jiných vážných důvodů v Moje O2 nebudou.

    Budou dostupné možnosti exportu reportů do formátu Excel, export přenesených dat na určitých či všech číslech, report PEU a další?

    Jak dlouhá je doba na vyřízení změny?

    Kdy bude dostupné vysvětlení v sekci Skupiny, že nastavení jmen a čísel nemá souvislost s nastavením zákaznických kódů ve fakturaci?

    Mohu v Moje O2 změnit tarif?

    Jaké služby mohu v Moje O2 blokovat?

    Je možné implementovat formulář spokojenosti (Feedback) přímo do Moje O2?

    Je možné nechat zaslat fakturu na jinou korespondenční adresu?

    Je možné exportovat telefonní čísla včetně IMEI telefonu a čísla SIM karty?

    Budou na souhrnném účtu opět sumárně zobrazené prefixy?

    Mohu někomu svěřit správu jednotlivého vyúčtování?

    Mohu jednotlivá čísla a uživatele pojmenovat?

    Kdy bude k dispozici vyúčtování s DPH?

    I po zpracování změny se některé požadavky neuzavírají a zůstávají ve stavu „Zpracovává se“.

    Je možné deaktivovat hlasovou schránku?

    V případě, že jsem hlavním administrátorem více společností, poznám, za koho reaguji?

    Jak lze jednoduše přiřadit větší počet SIM (řádově stovky či tisíce) do skupiny?

    Je možné zobrazit datový provoz u CDMA čísel?

    Bude dostupný také návod pro uživatele?

    Je možné upravit zobrazení tak, aby uživatelé viděli jen své vyúčtování?

    Může hlavní administrátor zobrazit kompletní historii včetně změn, které zadali podřízení uživatelé?

    Které úpravy v Moje O2 zvažujete na období 2014 až 2015?

    Lze v Moje O2 nezasílat SMS o provedených změnách?

    Bylo by možné urgovat požadavky, které se zpracovávají?

    Jaký je rozdíl mezi Historií a Požadavky?

    Kde najdu podrobné vyúčtování?

    Lze nastavit všechna práva všem uživatelům v jednom kroku?

    Je možné najít v Moje O2 PIN, PUK nebo CDMA kódy?

    Úpravy prostřednictvím Moje O2 jsou na rozdíl od telefonického kontaktu anonymní. Je možné zajistit, kdo úpravy zadané přes Moje O2 provedl nebo zpracovával požadavek?

    Znamená spuštění portálu Moje O2 zrušení či omezení zákaznické linky?

    Může si zákazník sám provést změnu hlavního administrátora?

    Nenašli jste, co hledáte? Ptejte se našich O2 Guru na Facebooku, Twitteru nebo O2 Fóru.