Zrušení služeb O2

Zjistěte, jak postupovat, když chcete se svými službami odejít od O2

Jak mohu zrušit službu?

  • Pokud nejste se službou spokojeni, či dokonce zvažujete její zrušení, můžete nás kontaktovat na bezplatné lince 800 02 02 02 ve všední dny od 8 do 20 hodin. Naši pracovníci vám rádi pomohou s nastavením vašich služeb tak, aby vám vyhovovaly lépe.
  • Pokud se přesto rozhodnete pro zrušení služby, naši pracovníci spustí proces ukončení služby.
  • Pro bezpečnou identifikaci vašeho požadavku na ukončení služeb a jednoznačné ověření, že o zrušení telefonicky žádá oprávněná osoba, vám bude na adresu bydliště zaslán unikátní ověřovací kód.
  • Vedle výše uvedeného způsobu můžete službu zrušit písemně na každé značkové prodejně prostřednictvím k tomu určeného formuláře, který vám na vyžádání poskytne konzultant značkové prodejny, nebo žádost o zrušení služby poslat poštou na adresu sídla společnosti.
  • Služba bude zrušena k poslednímu dni výpovědní lhůty (tj. 42 dní od podání výpovědi).

Jak potvrdím ukončení služby ověřovacím kódem?

  • Pokud uplatníte požadavek na zrušení služby telefonicky, následně obdržíte dopis s ověřovacím kódem. Poté prosím postupujte podle instrukcí v něm uvedených, tj. zavolejte nám kód zpět na bezplatnou linku a zrušení služby potvrďte. Uveďte současně číslo služby, kterou požadujete zrušit.
  • Jestliže během výpovědní lhůty nedojde k ověření kódem, budeme považovat telefonickou žádost o zrušení služby za neplatnou a ke zrušení služeb nedojde.

Co dělat když si zrušení rozmyslím

  • V případě, že si ukončení služby rozmyslíte, kontaktujte nás znovu na lince Centra péče o zákazníka 800 02 02 02 nebo na jedné z O2 Prodejen a naši pracovníci vám rádi pomohou s optimálním nastavením vašich služeb.

Zrušení služby v případě úmrtí zákazníka

  • Pro zrušení nebo převod služby z důvodu úmrtí účastníka navštivte prosím některou naši O2 Prodejnu s úředním dokladem prokazujícím úmrtí (úmrtní list, potvrzení o úmrtí z nemocnice, apod.).

Užitečné informace

Pomohla vám tato stránka?