Přestup k jinému operátorovi a zrušení služeb

Po telefonu

  1. kontaktujte nás na bezplatné lince 800 02 02 02 ve všední dny od 8 do 20 hodin a požádejte o zrušení služby
  2. v den podání žádosti o zrušení služby vám odešleme dopis s číslem ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele)
  3. než podáte výpověď, ujistěte se, že u nás nejste vázáni smlouvou. Pokud tomu tak je, odešleme vám zároveň s číslem ČVOP i složenku k úhradě paušálního odškodnění za předčasné ukončení smlouvy
  4. číslo ČVOP se dá použít k:
  • zrušení služby – číslo ČVOP nám telefonicky nahlaste
  • přestup k jinému operátorovi – předejte číslo ČVOP novému operátorovi, který se o přestup postará
  • číslo ČVOP nijak nevyužijete – budete dále využívat služeb O2

O2 Prodejna

  1. výpověď našich služeb můžete podat na kterékoliv O2 Prodejně, kde ji s vámi vyplníme a vystavíme vám ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele)
  2. než nám podáte výpověď, ujistěte se, že u nás nejste vázáni smlouvou. Pokud tomu tak je, budete vyzváni k úhradě paušálního odškodnění za předčasné ukončení smlouvy
  3. číslo ČVOP se dá použít k:
  • zrušení služby – již nic nemusíte dělat, k poslednímu dni výpovědní lhůty (tj. 42 dní od podání výpovědi) bude číslo zrušeno
  • přestup k jinému operátorovi – předejte číslo ČVOP konkurenci, která se dále o přestup postará
  • zanechání služby v původním stavu – kontaktujte nás, abychom stornovali požadavek na zrušení čísla

Kdy dojde k přenesení čísla k novému poskytovateli?

  • číslo je možné přenést nejdříve v den ukončení platnosti smlouvy (42 dní od podání výpovědi), je však potřeba max. 4 pracovní dny před tímto datem nahlásit číslo ČVOP u nového poskytovatele.
  • k přenesení může dojít i po vypršení platnosti smlouvy (bebo když máte smlouvu bez závazku) až do skončení platnosti ČVOP (60 dní od podání výpovědi). Přenos proběhne nejdříve za 4 pracovní dny po nahlášení čísla ČVOP u nového poskytovatele.

Pomohla vám tato stránka?