zavřít

    odhlášení pevné linky

    co vše je potřeba udělat a jaké jsou podmínky,když chci odhlásit pevnou linku(zrušit), a jak dlouho to trvá

    Dobrý den,
    stačí se telefonicky obrátit na naši bezplatnou linku Péče o zákazníky na čísle 800 02 02 02 ve všední den mezi 8 a 20 hodinou. Výpovědní doba je celý následující kalendářní měsíc od prvního nahlášení zrušení. Poté vám zašleme výpovědní dopis s kódem, který opět jen telefonicky potvrdíte.

    29

    To by se tam musel člověk dovolat!!!

    8

    Po 22 pokusech vzdávám. S takovou "službou" nechci mít nic společného.

    2

    Zdravím Mášo a Fasi,
    mohu pro vás hovor s kolegy z oddělení Rušení služeb zprostředkovat. Pakliže byste měli zájem, kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: http://bit.ly/y3Py1L . Uveďte celé jméno majitele, identifikační nebo telefonní číslo služby, kterou si přejete zrušit a taktéž kontaktní telefon.

    1

    Vážení chci odhlásit pevnou linku. Na Vaši tzv. ifolinku není možné se dovolat. Pokud si vaši operátoři takto plní své povinnosti, žádám Vás o spojení na Vaše vedení, nebot se , domnívám že neví jakým způsobem pra cují . Toto není služba zákazníkovi ale provokace / a to jsem se o Vašich službách vyjádřil slušně. Zádam o jinou možnost komunikace než ignorance tzv. operátora.

    Dobrý den,
    pro rušení služby kontaktujte bezplatnou linku 800 020 202, v pracovní dny, v čase 8:00 až 20:00. V určité době se může stát, že čekáte na spojení s operátorem delší dobu. Pokud se vám nedaří vůbec dovolat, upřesněte nám, co je vám při pokusu o dovolání hlášeno. Chyba totiž může být, voláte-li z pevné linky, v nenastavené tónové volbě na přístroji pevné linky. Nenastavená tónová volba se poté projevuje tak, že vám v menu na infolince nefunguje stisknutí příslušné volby. V tomto případě postačí na telefonu tónovou volbu nastavit. Na spodu přístroje, nebo na jeho boku budete mít posuvník TONE - PULSE, nebo T - P, pokud telefon tónovou volbu umožňuje. Infolinku můžete vytočit také z mobilního telefonního přístroje. Zde vám tónová volba bude zajisté fungovat.

    Jaké kroky musím udělat pro odhlášení pevné linky?

    6

    Dobrý den,
    stačí nás kontaktovat na výše uvedeném čísle. V mé předchozí odpovědi také najdete popis průběhu výpovědi služby.

    Po přečtení příspěvků ze začátku minulého roku jsem byl dost skeptický, než jsem zavolal na bezplatnou linku. Ale byl jsem příjemně překvapen, přece jen se něco změnilo. Nejen, že jsem se s operátorem spojil prakticky ihned po zmáčknutí příslušných tlačítek, ale navíc byl velice vstřícný a nabídl mi takové řešení, že jsem pevnou linku nakonec nezrušil.

    mám dotaz,co mám udělat aby mi služba O2 neodečítala každý týden 30Kč za to že jsem jednou omylem zapnul internet

    3

    Dobrý den,
    zde se bude zřejmě jednat o účtování vybraného balíčku. Záležitost rád prověřím. Jen mi zašlete podrobné údaje a telefonní číslo prostřednictvím této stránky: www.o2.cz/dotazproguru. Děkuji.

    1

    Pomohla vám tato stránka?