zavřít

    odblokování sim karty ....

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli by ste mi prosimvás odblokovat sim kartu 3krát sem zadal nespravný PIN kod a nepamatuju si na PUK kod dekuji Fríč.

    Dobrý den,a jestli bych se mohl ještě zeptat ... jestli by jste nemohli poslat můj PIN a PUK kod na číslo 725790899 a mé číslo je 722 135 635

    20

    Takhle to nefunguje - musite sdelit jeste seriove cislo simkarty, jinak vam PUK nikdo nerekne a urcite ho nikdo nebude posilat SMSkou... Proto z toho druheho telefonu zavolejte na zakaznickou linku O2... (pokud tu napisete i to seriove cislo, jsem zvedavy, za jak dlouho vam na tom cisle nekdo napoji nejake drahe balicky, co vam budou furt cerpat kredit...)

    1

    Dobrý Den Omlouvám se mé tel číslo je 606 398 010 můj starý pin je 3889 a puk byl 28564457 Teď mi to hlásí že je sin karta odmítnutu prosím o odblokování sim karty mám na ní všechna svá čísla Děkuji za pomoc Petra Veselá

    6
    Josef
    20.08.2011 18:13

    Dobrý den,a jestli bych se mohl ještě zeptat ... jestli by jste nemohli poslat můj PIN a PUK kod na číslo 725790899 a mé číslo je 722 135 635

    Jak získám t ocislo sim karty

    3

    Je vytištěné přímo na té SIM-kartě. Mělo by být asi 18-místné, takže bývá rozděleno do více řádků.

    1

    takže když sem napíšu cislo sim karty můžete mi zaslat PUK a PIN ?

    Nepište to veřejně sem, ale nejlépe do formuláře na http://www.o2.cz/osobni/dotaz-pro-guru/

    Napište tam své telefonní číslo a číslo SIM. Pokud to není předplacenka, ale paušál, tak ještě i rodné číslo nebo referenční číslo z faktury.

    Guru Vám pošle jen PUK. Po zadání PUK do mobilu si pak PIN musíte zvolit sám nějaký nový.

    1

    Pěkné dopoledne,
    pokud potřebujete sdělit PUK, pošlete veškeré informace tak, jak radil Petr přes formulář www.o2.cz/dotazproguru
    S pozdravem Jirka, O2 Guru

    1

    Prosím, zablokovala jsem si sim kartu, chce to po mně puk, zadám ho správně dle sim karty, následně to chce pin, který zadám stejně, ale nechce mě to pustit, napíše mi to ,,chyba,, Nevím, zda to nemám už zablokované, jestliže ano, jak to mohu odblokovat? Děkuji.

    6

    Zdravím,
    PIN kód nesmí být stejný jako vložený PUK kód. Doporučím proto zkontrolovat, zda-li zadáváte nový kód správně.

    Prosím, zablokovala jsem si sim kartu, chce to po mně puk, zadám ho správně dle sim karty, následně to chce pin, který zadám stejně, ale nechce mě to pustit, napíše mi to ,,chyba,, Nevím, zda to nemám už zablokované, jestliže ano, jak to mohu odblokovat? Děkuji.

    1

    Pěkný den Josefe, pro sdělení PUK, který po Vás telefon bude chtít, když třikrát zadáte špatně PIN, vyplňte prosím kontaktní formulář (http://on.fb.me/h6w3oA), do kterého uveďte telefonní číslo, číslo SIM karty, jméno majitele a rodné číslo, nebo případně IČO, pokud se jedná o paušální číslo. S přáním krásného dne,

    2

    Dobrý den,
    dnes se mi z neznámého důvodu zablokovala SIM karta a vyžaduje zadání PUK kodu, pravděpodobně chyba telefonu.
    Bohužel SIM karta je už hodně stará a plastovou kartičku s tímto kódem již nemůžeme najít.

    Musí se pro odblokování na prodejnu nebo lze zavolat na O2 linku?

    Děkuji

    4

    Dobré odpoledne, ráda Vám kód PUK sdělím. Vyplňte mi formulář na http://on.fb.me/h6w3oA. V případě předplacené karty mi pro ověření uveďte výrobní číslo SIM karty, které naleznete přímo na dané SIM. Pokud se jedná o paušální tarif, uveďte mi referenční číslo plátce. Hezký den.

    2

    Mohla bych Vás také poprosit o PUK? Mám ve formuláři použít Vaše jméno?

    Hezký den Marie,
    pokud potřebujete sdělit PUK a jedná se o předplacenou kartu, je potřeba nám poslat číslo vaší SIM karty. Pokud se jedná o paušál, potřebujeme znát jméno majitele a rodné číslo. Všechny informace nám pošlete přes formulář (o2.cz/dotazproguru) nebo emailem o2czfacebook@o2.com.
    Pěkný den. Jirka, O2 Guru

    2

    894202039960927704 to je cislo me sim karty tel.cislo si nepamatuji

    Dobrý den,
    ke sdělení PUK potřebujeme i telefonní číslo SIM karty. Případné informace nám prosím pošlete přes webový formulář (http://www.o2.cz/dotazproguru)
    Přeji krásný den. Jirka, O2 Guru

    Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli by ste mi prosím vas odbokoval sim kartu

    Dobré odpoledne,
    rád se na váš dotaz podívám. Je však třeba zaslat potřebné údaje, které jsem specifikoval v dotazu výše, na adresu o2czfacebook@o2.com.
    Přeji krásný den. Jirka, O2 Guru

    2

    Dobry den, chtela bych se zeptat, jestli mi odblokujete simku na prodejne. vubec nevim, jak se mi to podarilo a po zapnuti mobilu mi to pise: Karta SIM neni k dispozici, kontaktujte poskytovatel služeb. Dekuji

    Hezký den Kate,
    doporučím vyzkoušet SIM kartu v jiném telefonu. V případě, že se vám nepodaří SIM kartu zprovoznit bude nutná výměna, která je proveditelná na značkové prodejně a je zcela zdarma.

    1
    DJ Rainbow
    24.08.2011 13:18

    Dobrý den,
    dnes se mi z neznámého důvodu zablokovala SIM karta a vyžaduje zadání PUK kodu, pravděpodobně chyba telefonu.
    Bohužel SIM karta je už hodně stará a plastovou kartičku s tímto kódem již nemůžeme najít.

    Musí se pro odblokování na prodejnu nebo lze zavolat na O2 linku?

    Děkuji

    1

    Mam zabMam zablokovanou krártu jak to mam odlokovad

    Hezký den Nikolo,
    v případě, že jste zadala špatně PIN kód, bude zapotřebí zadat pro oblokování SIM karty PUK Kód. Tento údaj naleznete na plastové kartě, ze které jste SIM kartu vyloupla. V případě, že PUK kód nemůžete dohledat mohu vám ho sdělit. Kontaktujte mne pomocí formuláře: www.o2.cz/dotazproguru . V dotazníku uveďte telefonní a výrobní číslo SIM karty.

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možné podle výrobního čísla SIM karty sdělit, zda jí po dobití budu moct používat. Výrobní číslo : 894202039000598854. Děkuji.

    1

    Brání Vám něco vložit ji do mobilu? Pokud se přihlásí do sítě, měla by normálně fungovat i po dobití. Eventuálně se o tom můžete ještě ujistit dotazem na infolince *11.

    Pokud se SIM do sítě nepřihlásí, tj. píše něco jako CHYBA REGISTRACE, tak po dobití zřejmě fungovat nebude.

    1

    Dobrý den,
    SIM karta s uvedeným výrobním číslem je již neaktivní. Máte-li zájem využívat předplacených služeb, můžete si objednat novou SIM kartu zdarma na webu: http://www.simzdarma.cz/.

    1

    Dobrý Den . chtěla bych vás požádat o odblokování mé sim Karty Včera jsem omylem spletla 3 svůj pin a potom i puk a Potřebovala bych sim kartu nutně odblokovat Děkuji Petra Veselá

    Hezké odpoledne Včera jsem omylem spletla 3 pin a poté i puk a Teď mám zablokovanou sim kartu a hlásí mi to že sim karta byla odmítnuta, Chtěla bych vás požádat o odblokování mé sim karty mé číslo je 606 398 010 starý pin je 3889 a puk byl 28564457 Děkuji Veselá

    Hezké odpoledne Včera jsem omylem spletla 3 pin a poté i puk a Teď mám zablokovanou sim kartu a hlásí mi to že sim karta byla odmítnuta, Chtěla bych vás požádat o odblokování mé sim karty mé číslo je 606 398 010 starý pin je 3889 a puk byl 28564457 Děkuji Veselá

    Sem debyl.. A potrebuji odblokovat

    1

    prosím je to nutné potřebuji odblokovat sim kartu moje číslo je 601 332 696

    Dobré dopoledne,
    kód PUK vám ráda sdělím. Zašlete mi váš dotaz včetně telefonního čísla prostřednictvím aplikace na http://bit.ly/vez9F5. Pro ověření mi uveďte referenční číslo plátce z faktury a jméno majitele.
    Hezký den.

    Dobrý den mám zablokovovánou kartu co mám udělat.

    Zdravím,
    pro odblokování SIM karty je zapotřebí PUK kód. Ten vám po ověření velice rád sdělím. Kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: http://bit.ly/y3Py1L. V případě, že využíváte Předplacenou kartu, uveďte telefonní a výrobní číslo SIM karty. Pakliže jste majitelem mobilního tarifu, uveďte celé jméno majitele, telefonní číslo a taktéž rodné nebo referenční číslo plátce.

    Josef
    20.08.2011 17:56

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli by ste mi prosimvás odblokovat sim kartu 3krát sem zadal nespravný PIN kod a nepamatuju si na PUK kod dekuji Fríč.

    728006377 je mé číslo

    Dobrý den,
    kód PUK můžeme zjistit takhle online. Pro ověření bych vás poprosil ještě o zaslání 18ti místného výrobního čísla SIM karty, které můžete najít vytištěné přímo na kartě. Včetně telefonního čísla nám jej, prosím, zašlete prostřednictvím naší webové aplikace dostupné na www.o2.cz/dotazproguru.


    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli by ste mi prosimvás odblokovat sim kartu 3krát sem zadal nespravný PIN kod a nepamatuju si na PUK a na tel svoje čislo dekuji adam

    Dobrý den Adame,
    kód PUK samozřejmě zjistit můžeme společně. Pro ověření vás poprosím o uvedení vašeho telefonního čísla + 18ti místného výrobního čísla SIM karty (pokud máte předplacenou kartu), případně o rodné či referenční číslo (v případě využívání paušálního tarifu). Abyste údaje nezveřejňoval zde, můžete se na nás obrátit prostřednictvím našeho webového formuláře dostupného na www.o2.cz/dotazproguru.

    Pomohla vám tato stránka?