Telefonní čísla

Od informace, kterou hledáte, vás možná dělí jen několik kliknutí. Než nám zavoláte, podívejte se do sekce Péče a podpora nebo do internetové samoobsluhy Moje O2.

Centrum péče o zákazníka

800 02 02 02 Odpovědi na dotazy ke službám, které využíváte, k vyúčtování a platbám. Pomoc s výběrem vhodné služby, možnost okamžité objednávky. Zdarma
+420 720 720 720
(*101*+420 720 720 720# z předplacené karty)
Centrum péče o zákazníky pro volání ze zahraničí Zpoplatněno jako odchozí hovor podle roamingového tarifu

Linka technické podpory

800 02 02 02, volba 4 Hlášení poruch a pomoc s nastavením mobilních telefonů, internetu, O2 TV nebo pevné linky. Před voláním s dotazem na pevné služby si připravte číslo přípojky. Zdarma

Informace o objednávce

800 33 00 61 Dotazy ke stavu právě probíhající objednávky či termínu realizace služby Zdarma

Na kontaktních linkách jsme vám k dispozici od 7 do 23 hodin pro všechny vaše požadavky. Neodkladné záležitosti, jako je blokace SIM karty z důvodu krádeže telefonu, výpadky služeb, aktivace roamingu nebo potíže s přihlášením do Moje O2 s námi můžete řešit 24 hodin denně.

Pomohla vám tato stránka?