zavřít

    Telefonní čísla

    Od informace, kterou hledáte, vás možná dělí jen několik kliknutí. Než nám zavoláte, podívejte se do sekce Péče a podpora nebo do internetové samoobsluhy Moje O2.

    Centrum péče o zákazníka

    800 02 02 02 Odpovědi na dotazy ke službám, které využíváte, k vyúčtování a platbám. Pomoc s výběrem vhodné služby, možnost okamžité objednávky. Zdarma

    Linka technické podpory

    800 02 02 02, volba 4 Hlášení poruch a pomoc s nastavením mobilních telefonů, internetu, O2 TV nebo pevné linky. Před voláním s dotazem na pevné služby si připravte číslo přípojky. Zdarma

    Informace o objednávce

    800 33 00 61 Dotazy ke stavu právě probíhající objednávky či termínu realizace služby Zdarma

    Na kontaktních linkách jsme vám k dispozici od 7 do 23 hodin pro všechny vaše požadavky. Neodkladné záležitosti, jako je blokace SIM karty z důvodu krádeže telefonu, výpadky služeb, aktivace roamingu nebo potíže s přihlášením do Moje O2 s námi můžete řešit 24 hodin denně.

    Telefonní seznam

    Na portálu O2 Active najdete telefonní seznam domácností, firem a organizací s výjimkou účastníků, kteří uveřejnění odmítli.

    Přejít na telefonní seznam

    Pomohla vám tato stránka?