Comtrend VR-3026e

Často kladené otázky

Internet mi jde pomalu, nedosahuje rychlosti, kterou jsem si objednal. V čem je problém?
Rychlost, kterou uvádíme pro jednotlivé tarify Internetu na doma, je maximální dosažitelnou rychlostí, nikoli garantovanou rychlostí pro každého zákazníka. Nicméně ani rychlost, kterou jste naměřili, nemusí odpovídat realitě. Výsledky některých veřejně přístupných serverů pro měření rychlosti připojení jsou nepřesné. Podívejte se, jak správně měřit rychlost internetu, a co dělat, když vám jde internet pomalu. Více
Jak rychle jste schopni vyřešit poruchu?
Poruchy obvykle odstraňujeme do 48 hodin. Déle můžou trvat opravy přerušeného nebo odcizeného kabelového vedení, dobu opravy také mohou prodloužit zhoršené klimatické podmínky. Nárok na reklamaci vyúčtované platby za službu vzniká v souladu s obchodními podmínkami po čtvrtém dni nefunkčnosti služby.
Jakou mám IP adresu?
Svou IP adresu můžete sami snadno zjistit na některém z veřejně dostupných serverů. Zadejte do internetového vyhledávače například výraz "moje IP adresa" a klikněte na některý z odkazů.

Nenašli jste, co jste hledali?

Ptejte se a diskutujte

Diskutujte s ostatními uživateli
na O2 Fóru.

Všechny kontakty

Zastavte se v prodejně

Domluvte si schůzku ve vybraných prodejnách.

Nahlaste poruchu

Potíže s internetem, O2 TV
nebo pevnou linkou
můžete hlásit a řešit on-line.

Vstup do formuláře

Pomohla vám tato stránka?