zavřít

    Huawei EchoLife HG520i

    Často kladené otázky

    Internet mi jde pomalu, nedosahuje rychlosti, kterou jsem si objednal. V čem je problém?
    Rychlost, kterou uvádíme pro jednotlivé tarify Internetu na doma, je maximální dosažitelnou rychlostí, nikoli garantovanou rychlostí pro každého zákazníka. Nicméně ani rychlost, kterou jste naměřili, nemusí odpovídat realitě. Výsledky některých veřejně přístupných serverů pro měření rychlosti připojení jsou nepřesné. Podívejte se, jak správně měřit rychlost internetu, a co dělat, když vám jde internet pomalu. Více
    Jak rychle jste schopni vyřešit poruchu?
    Poruchy obvykle odstraňujeme do 48 hodin. Déle můžou trvat opravy přerušeného nebo odcizeného kabelového vedení, dobu opravy také mohou prodloužit zhoršené klimatické podmínky. Nárok na reklamaci vyúčtované platby za službu vzniká v souladu s obchodními podmínkami po čtvrtém dni nefunkčnosti služby.
    Jakou mám IP adresu?
    Svou IP adresu můžete sami snadno zjistit na některém z veřejně dostupných serverů. Zadejte do internetového vyhledávače například výraz "moje IP adresa" a klikněte na některý z odkazů.

    Nenašli jste, co jste hledali?

    Ptejte se a diskutujte

    Diskutujte s ostatními uživateli
    na O2 Fóru.

    Všechny kontakty

    Zastavte se v prodejně

    Domluvte si schůzku ve vybraných prodejnách.

    Nahlaste poruchu

    Potíže s internetem, O2 TV
    nebo pevnou linkou
    můžete hlásit a řešit on-line.

    Vstup do formuláře

    Pomohla vám tato stránka?