zavřít

    O2 Počítačové řešení

    Často kladené dotazy

    (O2 Počítačové řešení - další informace o službě.)

    Služba již není v nabídce. Informace na této stránce slouží zákazníkům, kteří si službu objednali v době její platnosti.

    Za jak dlouho budou počítače doručeny a nainstalovány zákazníkovi?

    Počítače budou doručeny a nainstalovány u zákazníka do 10 pracovních dnů od uzavření smlouvy.

    Je možné v rámci instalace vytvořit počítačovou síť nebo požádat o nadstandardní služby?

    Ano, je to možné, instalační partner (AutoCont, a.s.) tyto služby nabízí, fakturace se realizuje přímo na společnost AutoCont. Nadstandardní práce lze sjednat přímo s příslušnou regionální pobočkou, kterou najdete zde: http://www.autocont.cz/prod_servp.aspx

    Co vše pokrývá Technická podpora?

    Technická podpora (HelpDesk na 800 203 203) má tři úrovně:

    a) telefonická konzultace na 800 203 203 (v IVR volba 2 = poruchy, dále pak volba 4 = poruchy služby O2 Počítačové řešení, identifikační číslo 999#)

    b) vzdálený přístup (remote access) pro rychlé řešení SW problémů

    c) návštěva u zákazníka nejpozději druhý pracovní den od nahlášení poruchy pro řešení HW problémů. Reklamace vadného HW se řeší výměnou vadné čísti nebo výměnou počítače/notebooku přímo u zákazníka. Odpadá tak zdlouhavé čekání na vyřízení reklamace.

    Je možné rozšířit software na počítačích?

    Jakýkoli software určený pro Windows je možné na počítač instalovat, ale k tomuto SW není nabízena technická podpora.

    Proč je v rámci služby OpenOffice?

    Kancelářský balík OpenOffice obsahuje programy pro psaní textových dokumentů, výpočty s tabulkami, tvorbu prezentací, kreslení obrázků a práci s databázemi a je nákladově výhodnou variantou v tomto řešení.

    Je možné kdykoliv přiobjednat další počítače?

    Ano, je to možné. Další objednané počítače nebo notebooky budou uzavřeny na novou Smlouvu.

    Je možné počítač po instalaci rozšířit o libovolné interní počítačové komponenty?

    Není to možné, zákazník by porušil pravidla záručních podmínek. Výjimku tvoří doplnění operační paměti (RAM) do volného slotu. Na konci smluvního období (po 24 nebo 36 měsících) je nutné počítač uvést do původního stavu, tedy přidanou RAM vyjmout. Pro tyto servisní zásahy doporučujeme využít regionální pobočky společnosti AutoCont: http://www.autocont.cz/prod_servp.aspx

    Je možné službu předčasně ukončit?

    Je to možné za cenu doplacení všech zbývajících měsíčních paušálů za službu.

    Co se stane po skončení trvání Smlouvy (po 24 nebo 36 měsících)?

    Na konci pronájmu vám nabídneme nové počítače a notebooky a ty staré od vás odvezeme. Se službou O2 Počítačové řešení tak vaše výpočetní technika nikdy nezastará.

    Může zákazník po ukončení služby počítač odkoupit?

    Je to možné, počítače lze odkoupit za zůstatkovou hodnotu.

    Kde jsou uloženy softwarové licence na operační systém?

    Typ licencí dodávaných ke službě jsou tzv. OEM. Licenční štítek je nalepen přímo na HW.

    V koho majetku jsou počítače v podobě pronájmu?

    HW a SW je v majetku leasingové společnosti, se kterou má smluvní vztah Telefónica Czech Republic.

    Je možné přiobjednat HelpDesk i pro ostatní počítače ve firmě?

    Ne, bohužel, HelpDesk na 800 203 203 je určen pouze po počítače dodané společně se službou O2 Počítačové řešení.

    Jaké pojištění je obsaženo ve službě?

    Pojiště před živelními pohromami a před odcizením z uzamčených prostor (i z kufru vozidla). Spoluúčast při pojistné události je 1 000 Kč (bez ohledu na množství počítačů, kterých se pojistná událost týká).

    Jaký operační systém je dodáván v rámci služby O2 Počítačové řešení?

    K jakémukoliv počítači nebo notebooku si lze vybrat ze dvou operačních systémů Windows: Windows Vista Busines nebo Windows XP Professional CZ.

    Se kterými partnery realizujeme službu O2 Počítačové řešení?

    Dodavatelem služby O2 Počítačové řešení je Telefónica. Partnerem pro doručení a instalaci služby a následný helpdesk je společnost AutoCont, a.s.

    Modemy a data

    Modemy a ostatní datová zařízení pro připojení k internetu

    Více

    Návody a nastavení

    Technická podpora produktů a služeb O2

    www.techzona.cz

    Linka pro firmy a veřejnou správu

    Volejte
    800 111 777nebo *77 z O2 mobilu

    Více informací