zavřít

    O2 Počítačové řešení

    Detaily služby

    (O2 Počítačové řešení - další informace o službě.)

    Služba již není v nabídce. Informace na této stránce slouží zákazníkům, kteří si službu objednali v době její platnosti.

    Službu pro vás připravujeme s partnery:

    loga

    Legální software zdarma

    • nejnovější operační systém Microsoft Windows 7
    • komplexní antivirová ochrana Strážce internetu a instalační soubory kancelářského balíku Open Office (programy pro psaní textových dokumentů, výpočty s tabulkami, tvorbu prezentací, kreslení obrázků a práci s databázemi)

    Zabezpečení počítače a dokumentů

    • komplexní antivirová ochrana zahrnuta v celkové měsíční ceně služby

    Pojištění

    • krádež počítače z uzamčeného prostoru
    • krádeže z uzavřeného zavazadlového prostoru (neplatí pro PC / notebook ponechaný na viditelném místě - např. na sedadle automobilu)
    • pojištění se nevztahuje na poškození způsobená neopatrností při používání (např. rozlitá káva, pád na podlahu atd.)

    Microsoft Office 2007 formou pronájmu

    • v rámci služby nabízíme kancelářský balík Microsoft Office 2007 Standard Edition bez počátečních investic.
    • česká jazyková verze
    • dostupné aplikace: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint a MS Outlook
    • dodáván již nainstalovaný, s technickou podporou pro uživatele

    Profesionální servis

    Nabízíme vám počítače nebo notebooky včetně kompletního servisu. Můžete se tak díky našim profesionálům spolehnout, že budou vždy fungovat tak, jak potřebujete.

    Telefonická podpora

    • Pro pomoc volejte Linku pro podnikatele a firmy 800 203 203 (provolba 2 = Poruchy, dále provolba 4 = O2 Počítačové řešení, po vyzvání k zadání identifikačního čísla zadejte 999#), servisní podpora je k dispozici každý pracovní den od 8 do 21 hodin.

    Vzdálená podpora

    • Správce vám pomůže opravit některé problémy s vaším počítačem na dálku. Volejte 800 203 203 (provolba 2 = Poruchy, dále provolba 4 = O2 Počítačové řešení, po vyzvání k zadání identifikačního čísla zadejte 999#), servisní podpora je k dispozici každý pracovní den od 8 do 21 hodin.

    Servis na místě

    • Náš odborník k vám v případě nutnosti dorazí do druhého pracovního dne od nahlášení závady, každý pracovní den od 8 do 17 hodin. 

    Záruka na hardware

    • Pokud technik po příjezdu zjistí závadu na hardware, obdržíte náhradní počítač stejného modelu. S ním můžete okamžitě pokračovat v práci.

    Záruka na software

    • Do 2 hodin odstraníme vzdáleně každý problém s dodaným operačním systémem a nefunkčním softwarem. Pokud problém nelze řešit vzdáleně, vyšleme k vám našeho odborníka následující pracovní den.

    Pravidelná obměna počítačů

    • S námi vaše technika nikdy nezastará. Na konci pronájmu (tj. každé 2 až 3 roky) vám vyměníme staré počítače za nové.

    Modemy a data

    Modemy a ostatní datová zařízení pro připojení k internetu

    Více

    Návody a nastavení

    Technická podpora produktů a služeb O2

    www.techzona.cz

    Linka pro firmy a veřejnou správu

    Volejte
    800 111 777nebo *77 z O2 mobilu

    Více informací