zavřít

    O2 Individual

    Získání a změna tarifu

    (O2 Individual - další informace o službě.)

    Získání tarifu lze provést:

    Osobně

    • v kterékoli O2 Prodejně nebo u autorizovaného dealera

    V takovém případě uzavřete Smlouvu o poskytování služeb bez závazku nebo se závazkem na 24 měsíců (při využití zvýhodněné nabídky).

    Při osobní návštěvě si vezměte tyto doklady:
    • občanský průkaz vydaný v ČR
    • originál nebo ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, ne starší než 6 měsíců
    • jeden další průkaz totožnosti

    Změnu tarifu lze provést jednoduše

    Na Centru péče o zákazníky 800 02 02 02

    • pomocí operátora
    • pomocí hlasového konverzantu

    Jediné, co potřebujete znát, je vaše šestimístné identifikační číslo, které jste obdrželi po aktivaci svého telefonu.

    Písemnou formou

    Žádost musí obsahovat:
    • jméno vaší obchodní firmy a IČO nebo příjmení a křestní jméno v době podpisu žádosti o změnu
    • adresu sídla nebo bydliště v době podpisu žádosti o změnu
    • účastnické číslo v době podpisu žádosti o změnu
    • číslo účtu v době podpisu žádosti o změnu
    • druh sítě, jejíž služby využíváte
    • popis změny, kterou požadujete, nebo službu, kterou chcete zavést či zrušit
    • datum a podpis

    Poznámky:

    • Tarifní zákazníci neplatí žádný poplatek při změně svého stávajícího tarifu na tarif O2 Individual.
    • Zdarma mohou přejít na O2 Individual i zákazníci předplacených služeb O2.
    • Změnu nastavení každé ze služeb v tarifu O2 Individual lze provést vždy jednou za zúčtovací období.
    • Pomocí webové kalkulačky během chvilky zjistíte cenu vašeho nového tarifu O2 Individual, popřípadě nabídne již sestavený balíček ušitý na míru!

    Linka pro firmy a veřejnou správu

    Volejte
    800 111 777nebo *77 z O2 mobilu

    Více informací

    Váš účet

    Mapy pokrytí

    Zjistěte si pokrytí v různých částech České republiky

    Zobrazit mapu