O2 Business Mail

Nastavení a časté dotazy

(O2 Business Mail - další informace o službě.)

Služba již není v nabídce. Informace na této stránce slouží zákazníkům, kteří si službu objednali v době její platnosti.

Nastavení služby provedete snadno přes přihlašovací portál Outlook Web Access.

Další detailní informace o podrobném nastavení

Často kladené dotazy

Jak služba O2 Business Mail funguje?

O2 Business Mail je profesionální e-mailové řešení stojící na platformě Microsoft Hosted Exchange 2010. Ta je umístěna v datovém centru naší společnosti a zajišťuje základní funkčnost celého systému, především ukládání a sdílení dat mezi uživateli. Koncový uživatel se k ní připojuje přes aplikaci MS Outlook nebo přes webové rozhraní, tzv. Outlook Web Access (OWA)

V čem je tato služba lepší oproti konkurenci?

Systém stojí na technologii Microsoft Hosted Exchange, je provozován v jednom z nejmodernějších hostingových center na světě s nepřetržitým dohledem našich specialistů. Součástí služby je přístup k portálu, na kterém můžete jednoduše spravovat své firemní účty - od základního nastavení schránek, aliasů, až po správu veřejných složek, kalendářů, distribučních skupin kontaktů atd.

Mohu službu O2 Business Mail s doménou a závazkem na 12 měsíců zrušit dříve? Účtují se nějaké sankční poplatky?

Ano, službu můžete zrušit před vypršením závazku. V případě, že tak učiníte, bude vám účtována pouze cena za doménu podle standardního ceníku O2.

Lze doménu v rámci služby O2 Business Mail použít i pro vlastní internetové stránky?

Ano, doménu lze použít pro umístění vlastních internetových stránek.

Mohu ke své poště přistupovat pomocí mobilního telefonu nebo tabletu?

Součástí služby je i přístup do schránek pomocí mobilních zařízení, jejich výčet společně s kompletním návodem naleznete zde.

Jaký je rozdíl mezi službami O2 Business Mail Standard a O2 Business Mail Profi?

Služba O2 Business Mail Profi představuje plně profesionální řešení. S verzí Profi získáte oproti verzi Standard navíc:

  • 2 GB prostoru pro e-maily a sdílené soubory
  • MS Outlook licenci
Jaké jsou výhody služby O2 Business Mail oproti vlastnímu firemnímu serveru?
  • nulové vstupní investice na pořízení serveru, žádné náklady na opravy a správu
  • bezpečnost - virtuální server vám nemůže nikdo ukrást, všechna data jsou pravidelně zálohována
  • jednoduchá instalace a snadná správa všech firemních e-mailových účtů
  • stálá technická podpora
  • sdílené kontakty, kalendář a soubory
  • zabezpečení e-mailu, účinný antivirus a antispam
Co se stane s mojí doménou v případě, že službu zruším?

Chcete-li provozovat doménu i po zrušení služby O2 Business Mail, můžete využívat službu Doména on-line nebo si zajistit správu domény u jiného subjektu. V případě, že za doménu nebude po uplynutí 1 roku znovu zaplacen registrační poplatek, přestane být ve vlastnictví původního plátce a bude volně k dispozici.

Mohu přejít ze služby O2 Business Mail Standard na službu O2 Business Mail Profi? Pokud ano, jakým způsobem?

Variantu Standard lze kdykoliv v průběhu trvání smlouvy změnit na variantu Profi a naopak. Změna je zdarma a je možná max. 1 x měsíčně.

K čemu slouží stránky www.o2hosting.cz?

Tyto stránky jsou určeny primárně ke zřizování jednotlivých e-mailových účtů zákazníkem až do objednaného limitu. Lze také definovat limity schránek, jejich přesměrování apod.

Co mám udělat, pokud mám e-mailovou schránku plnou?

V takovém případě si můžete schránku promazat nebo vybrané e-maily přesunout do složek uložených na lokálním disku svého počítače

Musím již být zákazníkem O2, abych si mohl objednat službu O2 Business Mail?

Ne, služba je určena i pro nové zákazníky.

Jak mohu službu O2 Business Mail zrušit?

Písemnou výpovědí adresovanou naší společnosti.

Mohu služby O2 Business Mail Standard a Profi libovolně kombinovat?

Ano, kombinace různých verzí služby je možná.

Jaké je zabezpečení proti virům a spamům?

Antivirové řešení pro je postavené na produktu ClamAV, open-source software (pod licencí GPL), který je aktivně vyvíjen komunitou antivirových odborníků. ClamAV je léty prověřený produkt určený k filtraci elektronické pošty a její ochraně proti virům, červům a trojským koním. Řešení umožňuje filtraci příchozí i odchozí elektronické pošty. Použití tohoto antivirového filtru nevyžaduje žádné zásahy ze strany uživatele. Antispamové řešení pro hostovanou Exchange je postaveno na produktu SpamAssassin, který dosahuje téměř 100% úspěšnosti v odhalování spamu.

Budu mít přístup ke svému e-mailu přes internetový prohlížeč?

Jistě, je to možné u obou variant Standard i Profi.

Mohu si službu O2 Business Mail pořídit i bez závazku na 12 měsíců?

Ano, cena za službu je přitom stejná. Nezahrnuje však zřízení vlastní domény.

Které mobilní telefony podporují službu O2 Business Mail?

Jedná se o všechny telefony s operačním systémem Windows Mobile, většinu telefonů s operačním systémem Symbian a telefnoy se systémem Android a iOS. Použitelnost konkrétního modelu si ovšem raději ověřte u výrobce telefonu.

Jaké typy domén si mohu vybrat?

K dispozici jsou domény cz,   .org,   .com,   .biz,   .net,   .info a .eu. Můžete si vybrat jakýkoliv název domény podle pravidel pro poskytování domén. To vše za jediného předpokladu - že uvedenou doménu nemá rezervovanou jiný subjekt.

Mohu použít svůj Outlook pro přístup k e-mailu?

Ano, je to základní součást varianty Profi. V případě, že zákazník vlastní licenci MS Outlook, může ji využívat i u verze Standard, avšak pouze s využitím protokolu POP3 a IMAP4.

Je nějakým způsobem omezen počet kontaktů?

Nikoli.

Má ještě někdo další přístup k mé poště?

Ne, pouze administrátor služby může nastavovat parametry vaší schránky, ovšem bez možnosti vidět obsah vašich zpráv.

Co mám dělat, když zapomenu přístupové heslo?

Potom kontaktujte Linku pro podnikatele a firmy - 800 02 02 02. Heslo vám po ověření totožnosti zašleme e-mailem.

Modemy a data

Modemy a ostatní datová zařízení pro připojení k internetu

Více

Pomohla vám tato stránka?