Úvod

  • Zpráva nezávislého auditora
  • Vybrané finanční a provozní ukazatele
  • Dopis předsedy představenstva
  • Kalendář klíčových událostí roku 2010

02
O skupině Telefonica

  • O skupině Telefónica - úvod

03
Zpráva představenstva o podnikatelské činnosti

  • Skupina Telefónica O2 Czech Republic
  • Telekomunikační trh v České republice
  • Sítě a technologie
  • Hlasové služby
  • Internet, data a služby s přidanou hodnotou
  • Konvergentní služby
  • Platební služby
  • ICT služby, zákaznická řešení pro státní...
  • Propojování sítí
  • Komentované finanční výsledky

04
Společenská odpovědnost (CSR)

  • Společenská odpovědnost (CSR) – úvod
  • Etické zásady podnikání
  • Působení na trhu a chování k zákazníkům
  • Péče o zaměstnance a pracovní prostředí
  • Péče o životní prostředí
  • Podpora veřejně prospěšných aktivit

05
Správa a řízení společnosti

  • Správa a řízení skupiny Telefónica O2 Czech...
  • Dceřiné a přidružené společnosti a další...
  • Organizační struktura společnosti Telefónica O2
  • Správní orgány společnosti
  • Představenstvo společnosti
  • Výkonné řízení společnosti
  • Zpráva dozorčí rady společnosti
  • Dozorčí rada společnosti
  • Výbor pro audit společnosti
  • Principy odměňování osob s řídící pravomocí...
  • Ostatní informace týkající se osob s řídící...
  • Prohlášení společnosti Telefónica O2 Czech...
  • Informace týkající se záležitostí podle § 118...

06
Konsolidovaná účetní závěrka

  • Konsolidovaná účetní závěrka – úvod

07
Účetní závěrka

  • Účetní závěrka – úvod

08
Ostatní informace pro akcionáře a investory

  • Ostatní informace pro akcionáře a investory

Společenská odpovědnost (CSR)

Společenská odpovědnost a trvalá udržitelnost byly i v roce 2010 součástí firemní kultury a strategie společnosti Telefónica O2. V průběhu celého roku 2010 brala společnost ohled nejen na dopady svého působení na okolí, ale také usilovala o zapojení všech zainteresovaných stran a snažila se uspokojit veškeré potřeby společnosti vyplývající z aktuální situace na trhu. Jako společnost, která je vedoucím poskytovatelem telekomunikačních služeb v České republice, se Telefónica O2 snažila využít svého postavení k prospěchu potřebným. Klíčovými pilíři veškerých aktivit zůstávalo budování důvěry, partnerství a otevřený dialog se všemi zainteresovanými stranami. Spojením všech těchto pilířů se společnost snažila docílit maximální efektivity, pomoci a podpory.

Společnost Ernst & Young provedla v rámci celé skupiny Telefónica audit, zaměřený na klíčové oblasti CSR (ekologii, etiku, vztah k zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům a ke komunitě). Jeho vyhodnocení bylo využito pro plánování cílů CSR a akčních kroků pro nastávající rok. Cíle CSR byly předloženy ke schválení představenstvu společnosti a výboru pro etiku a společenskou odpovědnost, který dohlíží na realizaci CSR aktivit.

V průběhu roku 2010 probíhal celoskupinový výzkum zaměřený na důvěru a vnímání společnosti Telefónica O2 v očích veřejnosti, tzv. RepTrak. I tento výzkum pomohl definovat priority CSR a řídit reputaci společnosti.