Když data vyčerpáte
Pokud vám v průběhu zúčtovacího období dojdou data a máte aktivovanou službu automatického obnovení objemu dat, data vám znovu obnovíme a vy budete moct surfovat dál. Pokud službu aktivovanou nemáte, můžete využít jednorázového obnovení dat. Všechny informace vám pošleme SMS zprávou ve chvíli, kdy data vyčerpáte.
Pokud dokoupená data z automatické nebo jednorázové obnovy nestihnete vyčerpat, převedeme vám je do bezprostředně následujícího zúčtovacího období.
Všechny informace o automatické obnově jsme vám sepsali na samostatnou stránku.
Aktivace internetu v mobilu v průběhu zúčtovacího období
Pokud jste si internet v mobilu zapnuli během zúčtovacího období, dostanete od nás poměrnou část objemu dat. Stejně tak vám budeme účtovat jen poměrnou cenu za internet v mobilu.
Přehled o vyčerpaných datech
Přehled o čerpání dat máte kdykoliv k dispozici v internetové samoobsluze Moje O2. Jednoduše tak máte přehled o tom, kolik dat jste už vyčerpali a kolik dat vám ještě do konce zúčtovacího období zbývá.