Nabízí pomocnou ruku v krizových i běžných situacích ve výrobních podnicích, korporacích nebo třeba v neziskových organizacích. Systém KISS umí zavolat, poslat SMS i e-mail.
Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
Nehoda. Živelní pohroma. Požární poplach. Nebo jen připomenutí pravidelné porady. Vedoucí pracovníci se vše dozví a během chvilky můžou na danou situaci reagovat. Při mimořádných událostech mají v rukou nástroj, který pomůže rychle svolat krizový tým nebo pro informovat všechny zaměstnance.
Kolize, poruchy a kalamity. Stav ohrožení. Evakuace. tyto a podobné nenadálé situace zvládnou bezpečnostní pracovníci lépe, když mají možnost rychle předat informace a instrukce všem, kdo to potřebují.
Výpadky služeb. Výpadky proudu. DDoS útoky. O2 KISS dá vědět všem, pro koho jsou podobné informace důležité. Krizoví manažeři mají víc času na rozhodnutí. Technici a pracovníci IT se o klomplikacích dozví co nejříve.
Informujte své zákazníky hromadně. O tématech, která je zajímají. Dejte jim vědět, že jste změnili otvírací dobu, nebo že jste přestěhovali pobočku, nebo že si mají přijít vyzkoušet nový produkt.
Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
Scénáře jsou informace o tom kdy, koho a jakým způsobem má systém oslovit a informovat. Jestli má zavolat, poslat SMS, e-mail nebo vše naráz.
Tím to ale nekončí. Systém počká na odpověď a potom vám dá vědět, že vše proběhlo podle očekávání.
S přípravou scénářů vám pomůžeme. A vy v krizových a nečekaných situacích ušetříte spoustu času.
Systém myslí i na případy, kdy vše nejde podle plánu. Když taková situace nastane, vždycky si poradí.
Zastupitelnost osob je samozřejmostí
Když odpovědní nemohou reagovat, jejich nadřízený může úkol delegovat dál
Namísto SMS například dotyčnému zavolá