Nabízí pomocnou ruku v krizových i běžných situacích, které zažívají nemocnice, lékaři i záchranáři. Rozesílá instrukce, výzvy a informace. Umí zavolat, poslat SMS i e-mail.
Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
Informace o hromadné nehodě. Oznámení o nebezpečné osobě v areálu. Nebo jen připomenutí pravidelné porady. Vedoucí pracovníci se vše dozví a během chvilky můžou na danou situaci reagovat. Při mimořádných událostech mají v rukou mocný nástroj pro rychlé svolání krizového týmu.
Spuštění traumatologického plánu je otázka chvíle a klíčoví lidé se rychle dostanou na určené místo. O2 KISS může oslovit plošně všechny zaměstnance nemocnice, nebo kontaktuje vybraná oddělení či osoby.
O2 KISS pomáhá nejen zdravotníkům, ale také všem ostatním zaměstnancům. Ať jde výpadek proudu nebo poruchu telekomunikační techniky, systém se postará o rychlé předání informací odborníkům, kteří problém vyřeší. A navíc dá vědět i ostatním, že se o problému ví a že se pracuje na nápravě. To všem ušetří spoustu volání a zjišťování.
Nikoho nepotěší, když se za lékařem vypraví zbytečně, protože změnil ordinační hodiny. O2 KISS umí hromadně a pohodlně informovat pacienty a jejich příbuzné o všem důležitém. Třeba o ordinačních nebo návštěvních hodinách. Stačí, když se pacient nebo jeho příbuzný zaregistruje a nemocnice mu dá při změnách vědět pomocí SMS.
Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
Scénáře jsou informace o tom kdy, koho a jakým způsobem má systém oslovit a informovat. Jestli má zavolat, poslat SMS, e-mail nebo vše naráz.
Tím to ale nekončí. Systém počká na odpověď a potom vám dá vědět, že vše proběhlo podle očekávání.
S přípravou scénářů vám pomůžeme. A vy v krizových a nečekaných situacích ušetříte spoustu času.
Systém myslí i na případy, kdy vše nejde podle plánu. Když taková situace nastane, vždycky si poradí.
Zastupitelnost osob je samozřejmostí
Když odpovědní nemohou reagovat, jejich nadřízený může úkol delegovat dál
Namísto SMS například dotyčnému zavolá