O2 Kontaktní centrum

Provozujte zákaznickou linku bez starostí a bez investic. Za měsíční poplatek. Naši operátoři se postarají nejen o telefonní hovory, ale také o e-maily, chat, videohovory nebo sociální média.

Nové obchodní příležitosti a méně starostí

Outsourcujte zákaznickou linku. Pořiďte si ji jako službu.

ušetříte
Ušetříte za technologie

Nemusíte nic jednorázově investovat. Ani do technologií, ani do lidí.

rychlé zprovoznění
Všechno jde rychle

Call centrum rozjedeme rychle, jednoduše a bez rizik.

nové objednávky
Získáte nové objednávky

Každý kontakt je příležitostí k prodeji který je s webovými nástroji až o 30 % úspěšnější.

Zvládnete sebevětší provoz
Zvládnete sebevětší provoz

Ve špičce nebo třeba o Vánocích můžete posílit tým operátorů.

Mluvte s lidmi přes chat, videohovor i sociální sítě

Komunikaci po telefonu a přes e-mail považujeme za samozřejmost. Dotazy a požadavky vašich zákazníků naši operátoři vyřídí také pomocí komunikačních nástrojů 21. století.

  • Chat
  • Facebooku, Twitter, Instagram a další sociální sítě
  • Videohovory
  • Sdílení obrazovky

Pro chatování, videohovor i sdílení obrazovky a dokumentů využíváme technologii mluvii.

Pomoc pro vaše zákazníky i zaměstnance

U vás ve firmě, když kontaktní centrum zrovna neřeší zákaznické dotazy, můžete ho využít

  • při náboru zaměstnanců
  • v komunikaci mezi pobočkami
  • při rychlém školení
  • k videokonzultaci

Když jednáte se zákazníky a potřebujete zrychlit odbavení dotazů, usnadnit vyplňování formulářů, pomoct s objednávkou, bude naše kontaktní centrum

  • vaše zákaznická linka, info linka, help linka...
  • podpora při prodeji
  • nástroj pro marketingové průzkumy
  • pomoc, když vaše vlastní linky nestíhají, třebao Vánocích

 

Nejčastěji si naši zákazníci pořizují

Kompletní outsourcing
Kontaktní centrum na míru za měsíční poplatek
Pronájem technologií a operátorů
Jen operátory a technologie
Pomůžeme vám vybudovat vaše vlastní call centrum
Pomoc se zařizováním  vlastního centra

Co vás čeká, když si plácneme

Začneme analýzou vašeho provozu a komunikačních kanálů. Navrhneme vhodné nastavení komunikace, od technologií po vhodný počet operátorů. Zprovozníme call centrum za využití existujících komunikačních kanálu, případně doplníme nové. Dohlédneme na provoz, když se nečekaně zvýší, můžeme navýšit kapacitu.

Proč si pořídit kontaktní centrum od O2

20 let zkušeností

Call centrum je nedílnou součástí i našeho podnikání.

7 000 operátorů

Díky vysokému počtu zkušených operátorů se vašim zákazníkům vždycky dostane odpověď rychle.

10 kontaktních center

Provozujeme 10 vlastních velkých kontaktních center.

Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
 

Objednat O2 Kontaktní centrum

Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám
V případě vašeho souhlasu budeme Vaše údaje zpracovávat pro účely informování o výhodných nabídkách našich služeb. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Zavoláme vám do 24 hodin
Podmínky používání cookies