Outsourcujte zákaznickou linku. Pořiďte si ji jako službu.
Provozujte zákaznickou linku bez starostí a bez investic. Za měsíční poplatek. Naši operátoři se postarají nejen o telefonní hovory, ale také o e-maily, chat, videohovory nebo sociální média.
Outsourcujte zákaznickou linku. Pořiďte si ji jako službu.
Nemusíte nic jednorázově investovat. Ani do technologií, ani do lidí.
Call centrum rozjedeme rychle, jednoduše a bez rizik.
Ve špičce nebo třeba o Vánocích můžete posílit tým operátorů.
Komunikaci po telefonu a přes e-mail považujeme za samozřejmost. Dotazy a požadavky vašich zákazníků naši operátoři vyřídí také pomocí komunikačních nástrojů 21. století.
Pro chatování, videohovor i sdílení obrazovky a dokumentů využíváme technologii mluvii.
U vás ve firmě, když kontaktní centrum zrovna neřeší zákaznické dotazy, můžete ho využít
|
Když jednáte se zákazníky a potřebujete zrychlit odbavení dotazů, usnadnit vyplňování formulářů, pomoct s objednávkou, bude naše kontaktní centrum
|
Začneme analýzou vašeho provozu a komunikačních kanálů. Navrhneme vhodné nastavení komunikace, od technologií po vhodný počet operátorů. Zprovozníme call centrum za využití existujících komunikačních kanálu, případně doplníme nové. Dohlédneme na provoz, když se nečekaně zvýší, můžeme navýšit kapacitu.
Call centrum je nedílnou součástí i našeho podnikání.
Díky vysokému počtu zkušených operátorů se vašim zákazníkům vždycky dostane odpověď rychle.
Provozujeme 10 vlastních velkých kontaktních center.