O2 Prodejny jsou tu pro vás. Ve většině prodejen máme stále otevřeno. Aktuální informace o otevírací době najdete tady. S většinou vašich požadavků vám umíme pomoci i na dálku v samoobsluze Moje O2

O2 Záznam hovorů

Nahrávání hovorů nemusí být výsadou velkých call center. Zaznamenávejte hovory se zákazníky na svých mobilních telefonech. Jednoduše, kdykoliv a kdekoliv.

Nahrávání příchozích i odchozích hovorů
Nahrávání příchozích i odchozích hovorů
Bezpečné ukládání nahrávek a údajů o nich
Bezpečné ukládání nahrávek a údajů o nich
Jednoduchá instalace i nastavení
Jednoduchá instalace i nastavení
Správa nahrávek přes zabezpečené webové stránky
Správa nahrávek přes zabezpečené webové stránky
Bankám pomáhá splnit směrnici MiFID II
Bankám pomáhá splnit směrnici MiFID II
Nabité funkcemi

Nabité funkcemi

Ke všem nahrávkám máte pohodlný přístup přes zabezpečené webové stránky, kde můžete se zaznamenanými hovory snadno dál pracovat. Data se dají vyexportovat, nahrávky můžete mazat podle předem stanovených pravidel, jako je třeba denní doba nebo určité typy čísel (blacklisting) apod. Sami si také určujete, kdo všechno bude mít k nahrávkám přístup a jaká práva mu přidělíte.

Snadná instalace i používání

Snadná instalace i používání

Používání služby O2 Záznam hovorů je jednoduché. Není potřeba instalovat žádný software ani cokoliv nastavovat. Hovory se automaticky nahrávají na všech zvolených mobilních číslech.

Data v bezpečí

Data v bezpečí

Už během nahrávaní se hovory i informace o těchto nahrávkách šifrují a teprve v této zabezpečené podobě se ukládají. Máte tak jistotu, že jsou data v bezpečí a není možné je snadno zneužít.

Řešení podle vašich potřeb

O2 Záznam hovorů nabízíme ve dvou variantách, a to už pro 10 uživatelů. Prémiovou variantu využijete, pokud máte vyšší nároky např. na zabezpečení úložiště. A pokud máte další požadavky, ozvěte se nám. Vymyslíme řešení na míru.

Standardní varianta

  • Zabezpečené úložiště u O2
  • Splňuje náročné bezpečnostní požadavky
  • Uložení dat na cca 6 měsíců
  • Nízké požadavky na internetové připojení

 

Premium varianta

  • Zabezpečené úložiště u O2 a/nebo vlastní úložiště
  • Splňuje nejnáročnější bezpečnostní požadavky
  • Možnost volby počátečního úložiště
  • Možnost uložení dat na 2, 5, 7 nebo10 let 
  • Možnost pracovat off-line
  • Možnost práce s exportovanými daty
  • Nízké nároky na připojení k internetu

 

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Podrobné a informace

Technické informace

O2 Záznam hovorů je ve své podstatě on-line streamování monitorovaných hovorů na mobilních číslech a poskytování on-line nahrávací platformy pro záznam a správu monitorovaných hovorů a k nim příslušných metadat. 

Služba zajišťuje přehrávání informativní hlásky o monitorování hovoru pro volajícího. Informace pro volaného je nutné zajistit ústně nebo jinou formou, např. smluvně.

Co je součástí služby

  • nahrávání, šifrování a ukládání všech hovorů na mobilních číslech v síti O2 Czech Republic a.s.
  • webové rozhraní pro správu této služby a všech nahrávaných telefonních čísel využívajících služby Nahrávání hovorů
  • klientskou aplikaci, která umí nahrávku dešifrovat a přehrát
  • možnost exportu záznamů manuálně nebo automaticky
  • možnost mazání záznamů na základě předem stanovených pravidel – blacklisting (vyřazení definovaných telefonních čísel z nahrávání), určení denní doby nahrávání
  • možnost správy přístupů a uživatelských práv jednotlivých uživatelů
  • reporting jednotlivých aktivit v rámci uživatelského rozhraní, reporting typu hovorů, reporting velikosti úložiště
  • možnost nastavení upozornění

Záznam hovorů je ve formátu MP3, bitrate 16kbit/s, MONO.

Služba je založená na mobilním čísle a není požadovaná výměna SIM karty mobilního čísla.

Podmínky a ceny

Podmínky

Pro potřeby zprovoznění služby O2 Záznam hovorů je třeba uzavřít samostatnou smlouvu pro smluvní zastřešení oblasti nahrávání mobilních hovorů. Abychom dodrželi bezpečnostní procesy, potřebujeme  na zřízení služby minimálně 14 dní od podpisu smlouvy na dodávku služby.

Cena

Službu vždy dodáváme jako zákaznické řešení. To znamená, že cena je vždy individuální podle konkrétních požadavků. Služba potom fakturujeme v samostatné faktuře nebo v mobilní faktuře jako měsíční poplatek k příslušnému telefonnímu číslu.

Podmínky používání cookies