O2 Dedikovaný server a NAS

Jak změnit nastavení služby

Se změnou nastavení vám pomůže obchodní zástupce. Nebo nám můžete napsat na korporace@o2.cz. 

Jak řešit poruchy

Můžete nám zavolat

Pro nahlášení incidentu, nedostupnosti nebo prověření služby zavolejte na bezplatnou linku 800 333 777 a v hlasovém automatu zvolte ICT (volba 3). 

Pro volání ze zahraničí volejte na +420 720 720 073 (nebo pište na sd_ict@o2.cz). Když zavoláte z kontaktního telefonu nebo když zadáte unikátní kód CCID (ten jste dostali poštou po podpisu smlouvy), spojíme vás přednostně přímo s IT specialistou.

Linka je dostupná nonstop.

Co od vás budeme během hovoru potřebovat

  • Název služby, kterou chcete prověřit: O2 Dedikovaný server / NAS
  • Identifikátor služby : na předávacím protokolu (CSID)

Pro další řešení se hodí poznamenet si evidenční číslo požadavku. To vám nadiktuje specialista, se kterým budete mluvit.

 

Nebo můžete využít konzoli OTRS

Její výhoda je, že v ní kdykoliv vidíte i průběh řešení. Přístupové údaje do konzole jsme vám poslali při zřízení služby. 

 

Urgence a eskalace požadavku

Stav nahlášeného požadavku zjistíte opět na bezplatné lince 800 333 777. V hlasovém automatu znova volte ICT (volba 3). Ze zahraničí volejte na +420 720 720 073 (popř. mailový kontakt sd_ict@o2.cz).

Co od vás budeme během hovoru potřebovat

  • Název služby, kterou chcete prověřit: O2 Dedikovaný server / NAS
  • Evidenční číslo požadavku
  • Název společnosti, na kterou je služba vedena, nebo IČO

Eskalace lze stejně tak řešit přes konzoli OTRS.