Firemnitelefony.cz - telefony a zařízení

Nejčastější dotazy k nákupu telefonů a zařízení pro firmy

Zboží vyzvednu v O2 Prodejně. Jaký je rozdíl mezi rezervací a doručením

Rezervace v O2 Prodejně je nejrychlejší varianta vyzvednutí zásilky. Zboží si objednáváte přímo ze skladových zásob konkrétní O2 Prodejny. K vyzvednutí je proto k dispozici hned.

Jakmile pro vás zásilku připravíme, pošleme vám SMS nebo mail. Zboží na vás v prodejně počká dva dny. Pokud víte, že si ho nestihnete v dané lhůtě vyzvednout, ozvěte se přímo konkrétní O2 Prodejně a na prodloužení lhůty se s nimi domluvte.

Pokud je ve vaší objednávce SIM karta, aktivujeme vám ji ještě během předání zásilky.

Při doručení do O2 Prodejny si objednáváte zboží z našeho skladu. Když objednávku stihnete udělat do 16:00, zásilku pro vás k osobnímu odběru připravíme do následujícího pracovního dne.

Až pro vás bude zásilka připravená k vyzvednutí, pošleme vám SMS nebo mail. Zboží na vás v prodejně počká sedm kalendářních dní

Co je zrychlená aktivace nebo odložená výměna SIM

Pokud si objednáte novou službu včetně SIM karty, aktivujeme vám SIM už ve chvíli, kdy zásilku předáváme kurýrovi k doručení. Službu tak můžete začít používat hned po převzetí zásilky.

V případě, že si SIM měníte, můžete si sami vybrat, kdy vám ji máme aktivovat. Můžete ji zapnout hned po expedici balíčku z našeho skladu nebo kdykoliv později. Od chvíle, kdy aktivujete novou SIM, z té staré už nebude možné přijímat ani odesílat hovory.

Jak potvrdíte, že jste balíček se SIM převzali

Samozřejmě nám záleží na tom, abyste svou SIM v pořádku dostali. Na webu www.firemnitelefony.cz jsme proto pro vás připravili možnost doručení potvrdit nebo upozornit, že jste nic nedostali.

Pokud nám doručení SIM nepotvrdíte, zavoláme vám a převzetí s vámi ověříme.