Benzina, a.s.

Benzina, a.s. logo

Kontaktní centrum Benzina jsme vybudovali a zprovoznili za pouhé tři měsíce.

Kontaktní centrum jako služba

Zřídit kontaktní centrum znamená přinejmenším zajistit vhodné prostory, vybavit je kvalitními telekomunikačními a IT technologiemi, získat a vyškolit kvalifikované operátory, a nakonec celý komplex s nemalými náklady dlouhodobě provozovat a vytěžovat.

O2 Kontaktní centrum zahrnuje technologickou i operátorskou pomoc. Služba se připravuje klientovi na míru a je hrazena formou měsíčních poplatků. Naši operátoři komunikují se zákazníky nejen tradičně (telefon, e-mail), ale i přes webové prostředí (chat, sdílení plochy či souborů, videohovory, obsluha komunikace na sociálních sítích).

Profesionální komunikace s klienty

Podporu majitelům Tank Karta EASY zpočátku poskytovali pracovníci administračního oddělení. To ale nebylo na podobné činnosti ani koncipováno, ani vybaveno. Bylo proto nezbytné vytvořit samostatné kontaktní centrum, které by dokázalo efektivně řešit potřeby klientů a z administrativních složek sňalo neúnosnou zátěž. Požadavky na centrum zahrnovaly především:

  • profesionální komunikaci s klienty
  • podporu pod značkou Benzina včetně e-mailové komunikace
  • bezpečné napojení na interní informační webový portál klienta
  • využití moderních technologií a nástrojů, webového chatu, sdílení obrazovky apod.

Kontaktní centrum za pouhé tři měsíce

Vybudování centra od podpisu smlouvy do zahájení provozu trvalo zhruba tři měsíce a proběhlo naprosto hladce. V průběhu přípravy a implementace kontaktního centra muselo O2 kromě poměrně komplikovaných administrativních a procesněbezpečnostních náležitostí vyřešit:

  • napojení na informační portál Benziny
  • provázání e-mailových systémů centra a klienta
  • výběr a proškolení operátorů
  • nastavení procesů i jejich kontinuální aktualizaci

Po roce provozu

Po prvním roce provozu Benzina pozitivně hodnotí především přístup k zákazníkům, výrazné zkvalitnění služeb klientům a vysokou úroveň reprezentace firmy. Díky velmi dobrým zkušenostem se zákaznickou podporou karty Tank Karta EASY plánuje nyní Benzina rozšířit služby kontaktního centra i na segment komerčních zákazníků.

Ondřej Janů, vedoucí odboru platebních karet Benzina

„Věřím, že rozšíření podpory na firemní segment zákazníků proběhne stejně hladce a rychle jako u karty Tank Karta EASY a naši velcí zákazníci dostanou profesionální podporu v režimu 24/7.“

Ondřej Janů, vedoucí odboru platebních karet Benzina

Zobrazit případovou studii

Jakou službu jsme použili

Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.

V rámci služby zákazník získal

  • Analýzu současného stavu a komunikačních aktivit
  • Projekt optimální varianty kontaktního centra
  • Ddávku a implementaci řešení
  • Servis a dohled systémů
  • Záruky
  • Poradenství v oblasti nasazení a využití moderních technologií
  • Možnost rozloženého financování
  • Informativní workshopy věnované technologiím
  • Technická školení jako součást dodávky technologie

Benzina, a.s.

Benzina, člen skupiny Unipetrol, dodává již déle než 60 let motoristům paliva a poskytuje související služby. V ČR dnes provozuje více než 400 čerpacích stanic. Společnost se v poslední době soustředila na vybudování konkurenceschopné a respektované značky „Benzina 21. století”, kterou charakterizuje kolekce moderních paliv Efecta a Verva, kvalitní služby a nové produkty v gastronomii. Nedílnou součástí moderních služeb jsou i palivové tankovací karty.

Po několikaletém provozu tankovacích karet Tank Karta BUSINESS pro firemní zákazníky, uvedla Benzina v roce 2016 tankovací karty Tank Karta EASY, které nevyžadují fakturaci. Obrovský zájem o tyto karty – měsíčně se registrovalo zhruba 10 tisíc nových zákazníků – vyžadoval mimo jiné i kvalitní zákaznickou podporu. Tu se Benzina rozhodla poskytovat z kontaktních center O2.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies