Harmonogram stěhování jednoho ze dvou datových center Komerční banky byl striktní. Součástí byl i velmi detailní technický audit DC Stodůlky, kterého se zúčastnili bankou najatí nezávislí specialisté i zástupci mateřské společnosti Société Générale.
Již během přípravy smluvní dokumentace se začalo se stavebními pracemi. „Začátek stavebních prací ještě před podpisem smlouvy byl možný jen díky velké vzájemné důvěře mezi námi a klientem,“ říká Jan Hubeňák, sales manažer O2. Sál bylo potřeba připravit na míru bance a jejím požadavkům. A to včetně přípravy skladových prostor a kanceláří, které jsou určené přímo pro zaměstnance banky. „Nejzásadnější stavební úpravou pak bylo posílení nosnosti podlahové konstrukce datového sálu,“ doplňuje Jan Hubeňák.
V únoru 2020 byl datový sál připraven k předání. Ještě předtím nicméně proběhly náročné akceptační testy, které měly za úkol prověřit připravenost datacentra na (téměř) jakoukoli nestandardní situaci.
Samotné stěhování pak probíhalo v režii Komerční banky. Týmy O2 a Cetinu byly nicméně připravené klientovi pomoci s řešením případných komplikací. I přesto, že stěhování probíhalo v době, kdy bylo fungování společnosti výrazně omezené kvůli pandemii, jsme dokázali flexibilně reagovat na všechny potřeby klienta. Stěhování tak proběhlo plně v souladu s požadovaným časovým harmonogramem celého projektu.