Konektivita pro prodejny PENNY

Konektivita pro prodejny PENNY logo

PENNY, řetězec s největším počtem prodejen u nás, se v Česku rozrůstá tempem, kterému je někdy těžké stačit. Jako hlavní dodavatelé datové konektivity to ale zvládáme. Pro všechny nové i stávající prodejny zajišťujeme komplexní konektivitu, díky které běží pokladny, kompletní správa prodejny i zákaznická WiFi.
 

„To, že nám O2 zajišťuje konektivitu komplexně, tedy primární konektivitu pro prodejnu a sekundární pro zákazníky, má hned několik výhod: Zodpovědný člověk komunikuje jen s jedním partnerem, nemusí obvolávat více providerů. Je to i ekonomicky výhodné. A protože se úplně vše řeší s jedním dodavatelem, je výrazně jednodušší i jakýkoli rozvoj, než kdybychom vše řešili s více poskytovateli.“

Daniel Bartušek, Team Leader IT Infrastructure

Řešení od O2 ve zkratce

Do všech více než 385 prodejen PENNY v Česku dodáváme kompletní datové služby: Primární konektivitu IP Connect včetně mobilní zálohy v podobě 3G nebo LTE. Odděleně na ADSL pak funguje zákaznická Wi‑Fi s přihlašovacím portálem.

Přestože se síť každý rok rozrůstá i o 10 nových prodejen, jako dodavatelé tomuto tempu stačíme a společnost PENNY Market s.r.o. se může spolehnout na to, že potřebné řešení dodáme včas.

Flexibilní konektivita pro prodejny PENNY detailně

„Společnost PENNY Market rychle expanduje, otevírá nové prodejny po celé republice, klidně i 10 nových provozoven za rok. Jak pro ně, tak i pro nás jako klíčového dodavatele je takové tempo velmi náročné, takže někdy musíme s nadsázkou zvládnout nemožné na počkání a zázraky do tří dnů. V praxi to znamená, že konektivitu pro celou pobočku zprovozníme do týdne,“ říká Kateřina Kolaříková, specialistka podpory prodeje O2.

Daniel Bartušek, Team Leader IT Infrastructure ve společnosti Penny Market doplňuje: „Konektivitu pro konkrétní prodejnu objednáváme 4 až 6 týdnů před otevřením prodejny. Dříve není možné udělat ani fyzické zaměření, protože není pochozí střecha. O2 pak musí mít všechny procesy vyladěné tak, aby vše stihli včas.“

Včasné dodávky od O2 jsou pro PENNY naprosto zásadní. „Díky naší konektivitě běží v PENNY pokladny, EET, kompletní správa prodejny navázaná na centrálu a sklady. Kdyby něco z toho nefungovalo, nemohli by ani otevřít,“ doplňuje Kateřina Kolaříková. „Jsme připravení na všechno, pro případy mimořádně napjatých termínů se všechno stihne díky záložnímu mobilnímu řešení,“ dodává. 

PENNY má od O2 postavenou celou síť: vzájemné propojení poboček s centrálou a sklady přes privátní, zabezpečenou MPLS síť, na každé pobočce pak jako primární konektivitu IP Connect jištěný záložním připojením přes mobilní síť. Využívají i managovanou Wi‑Fi oddělenou od firemní sítě, přes kterou prodejny PENNY provozují bezplatnou Wi‑Fi „Hezky česky“ pro své zákazníky.

Průběžně společně s klientem řešíme i budoucnost, například větší využití zákaznické Wi‑Fi pro marketingové účely, automatizace rutinních procesů jako měření teploty a zaplněnosti chladících boxů či parkovišť pro zákazníky pomocí chytrých zařízení.

385

Pro tolik prodejen zajišťujeme kompletní konektivitu (údaj z prosince 2019).

8

Tolik prodejen jsem ve velmi krátkém čase dokázali připojit v roce 2019.

30 000

Průměrně tolik zákazníků se každý měsíc připojí k zákaznické Wi‑Fi „Hezky česky“.

Co služba IP Connect přinesla klientovi?

  • Pro klíčovou oblast datové konektivity má společnost PENNY Market spolehlivého partnera
  • I když prodejny rostou jako houby po dešti, konektivita je připravena vždy včas.
  • Na řešení od jednoho dodavatele fungují pokladny, sklady, zákaznická Wi‑Fi i mobily zaměstnanců.

Konektivita pro prodejny PENNY

Řetězec PENNY je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil před 23 lety, tedy v roce 1997, a zaměřil se na rozvoj nových prodejen v regionech. Díky tomu dnes provozuje přes 385 prodejen, což je nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 5 600 zaměstnancům. PENNY se dlouhodobě zaměřuje na podporu českých a  regionálních produktů, 7 z 10 potravinářských výrobků na pultech prodejen je skutečně českých. Proto také motto: Nakupujte hezky česky.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Podmínky používání cookies