McDonald´s

McDonald´s logo

Se službou Digital Signage mohou zaměstnanci McDonald´s centrálně spravovat ceníky ve všech restauracích. To vše během několika minut.
 

Od papíru k velkoplošným panelům

Výroba a distribuce papírových ceníků, jejichž obsah se navíc často mění, je složitá a finančně i časově nákladná. Digital Signage umožňuje ceníky centrálně vkládat, spravovat a řídit jejich zobrazování. Informace zobrazované v prodejnách lze individuálně přizpůsobovat, např. při marketingových akcích nebo doprodejích. Změna obsahu nebo vložení nového ceníku trvá pouze několik minut.

Pilotní projekt: mistrovství světa v hokeji

Pilotní projekt se uskutečnil po dobu zhruba tří týdnů v průběhu hokejového mistrovství světa v Praze. Umožňoval podle požadavků zákazníka operativně promítat obrazové informace na panelech umístěných na střeše pražského obchodního centra Harfa. Výsledky předčily očekávání a Mcdonald´s se rozhodl instalovat digitální ceníky v prvních čtyřech velmi exponovaných restauracích v centru Prahy. Dnes Digital Signage od O2 obsluhuje všech 96 restaurací v Česku a 30 na Slovensku.

Lukáš Hrubý, Facility & Procurement Manager, McDonald´s

„Pro mne spolupráce s O2 vždycky nabízí něco navíc. Dokončíme projekt a zjistíme, že nám otevřel cestu k dalším. Tak, aby to bylo výhodné pro zákazníka, ale zároveň aby nám to šetřilo čas nebo zlepšovalo samotnou práci v restauracích.“

Lukáš Hrubý, Facility & Procurement Manager, McDonald´s

Zobrazit případovou studii

Spolehlivá a bezpečná Wi-Fi síť

Pro spolehlivou a rychlou datovou komunikaci se datová síť klienta kompletně převedla z internetového prostředí do zabezpečené privátní sítě. Restaurace byly vybaveny Wi-Fi připojením, oddělené pro provozní část a pro zákazníky. Připojení provozní části Wi-Fi je zálohováno. Wi-Fi pro zákazníky, využívaná i pro marketingové účely, má vlastní bezpečnostní management.

Datové kiosky

Ve více než 70 restauracích byly instalovány datové kiosky, které kromě volného přístupu k internetu poskytují zákazníkům nejrůznější informace, například nabídku volných pracovních míst.

Do budoucna třeba infoboardy

Na základě zkušeností nyní McDonald´s ve spolupráci s O2 testuje a zavádí některé další systémy, např. informační panely, které lze vzdálené spravovat a nahrávat do nich obsah, nebo tzv. Music Shower, místo, kde si návštěník restaurace může poslechnout svojí oblíbenou hudbu.

Použité produkty od O2

O2 Managed Wi-Fi – technologie Cisco Meraki

Digital Signage

Cisco Meraki je rodina produktů síťových prvků s cloudovým managementem. Umožňuje jednoduše nasazovat, provozovat a spravovat síťové prvky v libovolném počtu lokalit a bez ohledu na jejich umístění. Bez výrazných investic poskytuje rozsáhlé možnosti centralizované správy sítě.

K hlavním výhodám Cisco Meraki patří:

  • kompletní možnosti správy uživatelů, zařízení i aplikací
  • centrální správa celé sítě
  • robustní management
  • rozsáhlé možnosti nastavování

Digital Signage označuje centralizovanou distribuci digitálního obsahu v jakémkoliv tvaru a na jakékoliv místo. Nejčastěji se v souvislosti s Digital Signage zmiňují velkoplošné zobrazovací panely, může však jít i o celou řadu dalších prezentačních zařízení.

Řešení O2  v oblasti Digital Signage zahrnují:

  • spolehlivé panely s dlouhodobou životností
  • ovládací minipočítače a software
  • provoz softwaru v datovém centru
  • napojení na interní systémy klienta
  • velmi krátkou dobu implementace a instalace

 

O společnosti

McDonald´s

Syn českého emigranta Raymond Albert Kroc při svých obchodních cestách objevil v roce 1953 restauraci se zajímavým konceptem kvalitního a rychlého občerstvení, kterou vlastnili bratři Dick a Mac McDonaldovi. O rok později otevírá vlastní restaurace podle koncepce McDonaldů a v roce 1962 kupuje i firmu McDonald´s. Postupně expanduje do Kanady, do Japonska a do dalších zemí, v 90. letech minulého století pak i do střední a východní Evropy. Do České republiky přicházejí restaurace McDonald´s  poprvé v roce 1992. Během čtvrtstoletí se rozšířila síť McDonald´s na 96 restaurací po celé České republice. Systém franšíz se ujal a v rukou 20 českých podnikatelů je teď 87 % restaurací. Příjemné prostředí, kvalitní připojení k internetu pro zákazníky, elektronické menu, koncept restaurace nové generace, který zaručuje, že zákazník si odnese výrobek připravený přímo pro něho, a dostane tak právě vyrobeny produkt vysoké kvality a čerstvosti, či přechod na samoobslužný systém vyžadují vysokou úroveň digitalizace, možnost distribuce digitálního obsahu v mnoha formách na různá místa i koncová zařízení a současně také propojení výkonnou, spolehlivou a rychlou datovou sítí.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Zavoláme vám

Zeptejte se rovnou

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies