Wi-Fi a datové kiosky pro McDonald's

Zavedli jsme privátní síť v restauracích s oddělenými částmi pro zákazníky a provoz i datové kiosky s přístupem k internetu a tematickým informacím.

Se službou Digital Signage mohou zaměstnanci McDonald's centrálně spravovat ceníky ve všech restauracích. To vše během několika minut.

Reference McDonald's Hrubý

„Pro mne spolupráce s O2 vždycky nabízí něco navíc. Dokončíme projekt a zjistíme, že nám otevřel cestu k dalším. Tak, aby to bylo výhodné pro zákazníka, ale zároveň aby nám to šetřilo čas nebo zlepšovalo samotnou práci v restauracích.“

Lukáš Hrubý, Facility & Procurement Manager, McDonald's

Wifi a datové kiosky pro McDonald's detailně

Od papíru k velkoplošným panelům

Výroba a distribuce papírových ceníků, jejichž obsah se navíc často mění, je složitá a finančně i časově nákladná. Digital Signage umožňuje ceníky centrálně vkládat, spravovat a řídit jejich zobrazování. Informace zobrazované v prodejnách lze individuálně přizpůsobovat, např. při marketingových akcích nebo doprodejích. Změna obsahu nebo vložení nového ceníku trvá pouze několik minut.

Pilotní projekt: mistrovství světa v hokeji

Pilotní projekt se uskutečnil po dobu zhruba tří týdnů v průběhu hokejového mistrovství světa v Praze. Umožňoval podle požadavků zákazníka operativně promítat obrazové informace na panelech umístěných na střeše pražského obchodního centra Harfa. Výsledky předčily očekávání a Mcdonald's se rozhodl instalovat digitální ceníky v prvních čtyřech velmi exponovaných restauracích v centru Prahy. Dnes Digital Signage od O2 obsluhuje všech 96 restaurací v Česku a 30 na Slovensku.

Spolehlivá a bezpečná Wi‑Fi síť

Pro spolehlivou a rychlou datovou komunikaci se datová síť klienta kompletně převedla z internetového prostředí do zabezpečené privátní sítě. Restaurace byly vybaveny Wi‑Fi připojením, oddělené pro provozní část a pro zákazníky. Připojení provozní části Wi‑Fi je zálohováno. Wi‑Fi pro zákazníky, využívaná i pro marketingové účely, má vlastní bezpečnostní management.

Datové kiosky

Ve více než 70 restauracích byly instalovány datové kiosky, které kromě volného přístupu k internetu poskytují zákazníkům nejrůznější informace, například nabídku volných pracovních míst.

Do budoucna třeba infoboardy

Na základě zkušeností nyní McDonald's ve spolupráci s O2 testuje a zavádí některé další systémy, např. informační panely, které lze vzdálené spravovat a nahrávat do nich obsah, nebo tzv. Music Shower, místo, kde si návštěník restaurace může poslechnout svojí oblíbenou hudbu.

126

Tolik Digital Signage obsluhuje restaurací, z toho 96 v České republice a 30 na Slovensku.

Více než 70

Datových kiosků bylo instalováno v restauracích řetězce.

McDonald's logo

O společnosti McDonald's

Syn českého emigranta Raymond Albert Kroc při svých obchodních cestách objevil v roce 1953 restauraci se zajímavým konceptem kvalitního a rychlého občerstvení, kterou vlastnili bratři Dick a Mac McDonaldovi. O rok později otevírá vlastní restaurace podle koncepce McDonaldů a v roce 1962 kupuje i firmu McDonald´s. Postupně expanduje do Kanady, do Japonska a do dalších zemí, v 90. letech minulého století pak i do střední a východní Evropy. Do České republiky přicházejí restaurace McDonald's  poprvé v roce 1992. Během čtvrtstoletí se rozšířila síť McDonald's na 96 restaurací po celé České republice. Systém franšíz se ujal a v rukou 20 českých podnikatelů je teď 87 % restaurací. Příjemné prostředí, kvalitní připojení k internetu pro zákazníky, elektronické menu, koncept restaurace nové generace, který zaručuje, že zákazník si odnese výrobek připravený přímo pro něho, a dostane tak právě vyrobeny produkt vysoké kvality a čerstvosti, či přechod na samoobslužný systém vyžadují vysokou úroveň digitalizace, možnost distribuce digitálního obsahu v mnoha formách na různá místa i koncová zařízení a současně také propojení výkonnou, spolehlivou a rychlou datovou sítí.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Podmínky používání cookies