Městský úřad Žatec

Pro snazší komunikaci mezi Městským úřadem Žatec a občany jsme zavedli službu O2 MLUVII. Ta zajišťuje chat a další interaktivní funkce na webu úřadu.

Díky službě O2 MLUVII jsme otevřeli nový komunikační kanál mezi městským úřadem a občany Žatce.

Reference MěÚ Žatec Šmeráková

„Už ve zkušební době jsme měli kladné ohlasy od občanů a povědomí o službě se velmi rychle šířilo. Pokud totiž potřebuje občan na stránkách poradit, má tam někoho, kdo se mu věnuje.“

Ing. Helena Šmeráková, vedoucí odboru správních činností Městský úřad Žatec

Řešení od O2 ve zkratce

O2 MLUVII je řešení komunikace s návštěvníky webových stránek prostřednictvím interaktivního online dialogu, tzv. chatu, a dalších funkcí pro spolupráci. Je poskytováno jako služba O2. Používá moderní komunikační protokoly a nástroje, které podporují všechny soudobé internetové prohlížeče i mobilní zařízení. Po celou dobu využívání služby poskytuje O2 zákazníkovi plnou podporu včetně pomoci při konfiguraci nebo při rozšiřování služeb.

Instalace O2 MLUVII pro MěÚ Žatec detailně

Otevřený, komunikativní a interaktivní úřad, který občanům umožňuje vyřizovat své záležitosti po internetu rychleji, pohodlněji, ale přitom stejně dobře jako při osobní návštěvě, vyžaduje stále více lidí, a nejenom těch mladších. Po kompletní modernizaci webových stránek hledá Městský úřad v Žatci další cesty, jak se snáze, rychleji a kvalitněji dorozumět s obyvateli i návštěvníky města.

O2 MLUVII je modulárně řešená webová aplikace, kterou lze instalovat do webových stránek nebo do call centra. Poskytuje komunikaci prostřednictvím chatu, obousměrného audia a videa, s klientem lze procházet webové stránky a sdílet soubory. K aplikaci je možné se připojit i prostřednictvím mobilního telefonu. Záznamy z komunikace, které jsou zdarma archivovány po dobu jednoho měsíce, může klient průběžně stahovat a nakládat s nimi podle své potřeby. Záznam komunikace lze například příslušnému klientovi zaslat a usnadnit mu příští návštěvu stránek. K dispozici jsou nejrůznější statistické výkazy a hlášení. Umožňují analyzovat chování návštěvníků stránek, jejich potřeby a nejčastěji vyhledávané informace či sledovat aktivity operátora a na jejich základě dále zlepšovat kvalitu služeb i obsluhy.

Služba O2 MLUVII vytváří další kanál pro komunikaci mezi občanem a úřadem jednoduše dostupný na webových stránkách. Kromě obvyklého chatu, tj. písemného rozhovoru, poskytuje možnosti hlasové i video komunikace, služby zasílání dokumentů včetně podpory při práci s nimi a mnoho dalších užitečných interaktivních funkcí. Návštěvník webových stránek nemusí ztrácet čas složitým vyhledáváním informací, které potřebuje, či vymýšlet, co přesně do kterého políčka formuláře napsat. Kliknutím na zelenou bublinu v pravém dolním rohu stránky se otevře dialogové okno a jeho prostřednictvím může položit dotaz, na který obsluha ihned odpoví.

O2 MLUVII běží jako služba O2 s měsíčním poplatkem. Nevyžaduje žádné počáteční investice. Instalace spočívá ve vložení několika řádek kódu do webových stránek a trvá pouze několik minut. Nastavení služeb a zaškolení operátora zabere nejvýš dvě hodiny. Licence služby je standardní, záleží na klientovi, které funkce využije. Službu lze provozovat i jen po omezenou dobu, např. v turistické sezoně, či jen na určité stránce, kde operátorem může být specialista příslušného odboru.

V Žatci funkci operátora zastává pracovnice recepce úřadu. Městský úřad nejprve nabídl chat, později přidal zasílání dokumentů a nyní připravuje i nasazení dalších služeb. Zhruba za dva měsíce provozu již službu využila téměř stovka uživatelů webu.

Co všechno umí O2 MLUVII:

  • klasický chat
  • společné procházení webových stránek
  • online spolupráce na dokumentech
  • reporting a online monitoring
  • audio a video chat
  • online sdílení dokumentů a souborů
  • označování a zvýrazňování textů a objektů
  • archivace záznamů komunikace
2 měsíce

Za tuto dobu provozu již službu využilo téměř 100 uživatelů webu.

Co služby od O2 přinesly klientovi?

Usnadnění komunikace mezi občanem a úřadem.

MěÚ Žatec logo

Městský úřad Žatec

Královské město Žatec patří mezi nejstarší města ve střední Evropě. První písemná zmínka pochází z roku 1004. Vznik vrcholně středověkého města završila listina z roku 1265, jíž král Přemysl Otakar II. udělil Žatci významná privilegia. V 19. století došlo k rozsáhlé modernizaci města. Do roku 1850 bylo sídlem kraje a následně okresního hejtmanství. Rovněž žatecký chmel je fenomén, který ovlivňoval historii regionu po více než 800 let a svou kvalitou a specifičností si vysloužil renomé po celém světě. Tradice chmelařství a pivovarnictví dala vzniknout celé čtvrti centra města, kde se zpracovával a skladoval chmel. Zóna technických památek v současnosti kandiduje na zařazení na seznam UNESCO. V souvislosti se zánikem okresních úřadů se Žatec stal obcí s rozšířenou působností. V současnosti je moderním městem zajišťujícím všechny důležité podmínky pro spokojený život občanů i návštěvníků. S počtem obyvatel 19 300 je nejlidnatějším městem celého regionu. Městský úřad v Žatci se svými službami neustále snaží vyjít svým občanům vstříc a zlepšovat i svoje služby poskytované prostřednictvím internetu.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Podmínky používání cookies