„Společnost PENNY Market rychle expanduje, otevírá nové prodejny po celé republice, klidně i 10 nových provozoven za rok. Jak pro ně, tak i pro nás jako klíčového dodavatele je takové tempo velmi náročné, takže někdy musíme s nadsázkou zvládnout nemožné na počkání a zázraky do tří dnů. V praxi to znamená, že konektivitu pro celou pobočku zprovozníme do týdne,“ říká Kateřina Kolaříková, specialistka podpory prodeje O2.
Daniel Bartušek, Team Leader IT Infrastructure ve společnosti Penny Market doplňuje: „Konektivitu pro konkrétní prodejnu objednáváme 4 až 6 týdnů před otevřením prodejny. Dříve není možné udělat ani fyzické zaměření, protože není pochozí střecha. O2 pak musí mít všechny procesy vyladěné tak, aby vše stihli včas.“
Včasné dodávky od O2 jsou pro PENNY naprosto zásadní. „Díky naší konektivitě běží v PENNY pokladny, EET, kompletní správa prodejny navázaná na centrálu a sklady. Kdyby něco z toho nefungovalo, nemohli by ani otevřít,“ doplňuje Kateřina Kolaříková. „Jsme připravení na všechno, pro případy mimořádně napjatých termínů se všechno stihne díky záložnímu mobilnímu řešení,“ dodává.
PENNY má od O2 postavenou celou síť: vzájemné propojení poboček s centrálou a sklady přes privátní, zabezpečenou MPLS síť, na každé pobočce pak jako primární konektivitu IP Connect jištěný záložním připojením přes mobilní síť. Využívají i managovanou Wi‑Fi oddělenou od firemní sítě, přes kterou prodejny PENNY provozují bezplatnou Wi‑Fi „Hezky česky“ pro své zákazníky.
Průběžně společně s klientem řešíme i budoucnost, například větší využití zákaznické Wi‑Fi pro marketingové účely, automatizace rutinních procesů jako měření teploty a zaplněnosti chladících boxů či parkovišť pro zákazníky pomocí chytrých zařízení.