O2 Prodejny jsou tu pro vás. Ve většině prodejen máme stále otevřeno. Aktuální informace o otevírací době najdete tady. S většinou vašich požadavků vám umíme pomoci i na dálku v samoobsluze Moje O2

Region, spol. s r.o.

Region, spol. s r.o. logo

Společnost Region, spol. s r.o., má jako hlavní činnost cestovní kancelář Régio. Její specializací jsou pobyty na chatách, chalupách a rodinných penzionech i hotelích v Čechách a na Slovensku.

Jaký byl požadavek

Zástupci firmy řešili problém telefonování v celé šíři. „Stěhovali jsme se do nových prostor. Vytvořili jsme zároveň i nové call centrum s provozní dobou denně od 8 do 22 hodin,“ vysvětluje Bc. Roman Šikuta, jednatel společnosti. „Potřebovali jsme tudíž kompletní telekomunikační řešení, které by zahrnovalo ústřednu pro potřeby call centra, ale také firemního sídla a penzionu.“ Původní ústředna společnosti, Panasonic 6/16, neměla možnost rozšíření.

Bc. Roman Šikuta, jednatel společnosti, ředitel cestovní kanceláře CK Régio, Penzion Régio***, Bukovanský mlýn***

„Ušetřili jsme náklady na volání, získali moderní telefony a navíc neplatíme paušál za pevnou linku.“

Bc. Roman Šikuta, jednatel společnosti, ředitel cestovní kanceláře CK Régio, Penzion Régio***, Bukovanský mlýn***

Zobrazit případovou studii

Řešení: virtuální ústředna

Služba O2 Neomezená linka, jejíž součástí je virtuální ústředna navázaná na IP telefonii, problém komplexně vyřešila. „Funkčnost plně odpovídá standardní ústředně. Po navázání virtuální ústředny na Zelenou linku 800 109 209 jsme získali komplexní, plně funkční řešení,“ popisuje Bc. Roman Šikuta. „Služba je instalovaná v sídle firmy, která je centrálou pro rezervace prostřednictvím několika webových portálů,“ potvrzuje funkčnost a univerzálnost systému Bc. Roman Šikuta.

Úspora nákladů a flexibilita

Nová virtuální ústředna disponuje neomezenou modifikací a pružným řešením změn. „Virtuální ústředna nám umožnila vytvořit dva ústřednové okruhy,“ popisuje Bc. Roman Šikuta. „Zejména okruh call centra je velmi variabilní. Můžeme v něm nastavovat spoustu věcí včetně hlášek pomocí internetové aplikace.“ Důležitým doplňkem jsou statistiky. Výhodou jsou rovněž tarify a mobilní balíčky, díky nimž lze ušetřit na volání, a operativní práce centrály firmy. „Nemuseli jsme investovat do ústředny. IP telefonie je rovněž propojitelná s rezervačním systémem firmy, čímž jsme zjednodušili logistické procesy,“ dodává Bc. Roman Šikuta.

Region, spol. s r.o.

Region, spol. s r.o.

Společnost Region, spol. s r.o., má jako hlavní činnost cestovní kancelář Régio. Její specializací jsou pobyty na chatách, chalupách a rodinných penzionech i hotelích v Čechách a na Slovensku. V posledních letech se nabídka rozšířila i o pobyty s vlastní dopravou v Rakousku, Chorvatsku, Maďarsku a Itálii. Cestovní kancelář má ve své nabídce cca 2 500 objektů a ročně zajistí rekreaci pro více než 45 000 klientů. Samostatnou nabídku tvoří kompletní služby pro kolektivní turistiku se specializací na jižní Moravu. Firma rovněž vlastní a provozuje hotel, penzion a prodejnu.

www.ckregio.cz

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Region, spol. s r.o.

Společnost Region, spol. s r.o., má jako hlavní činnost cestovní kancelář Régio. Její specializací jsou pobyty na chatách, chalupách a rodinných penzionech i hotelích v Čechách a na Slovensku. V posledních letech se nabídka rozšířila i o pobyty s vlastní dopravou v Rakousku, Chorvatsku, Maďarsku a Itálii. Cestovní kancelář má ve své nabídce cca 2 500 objektů a ročně zajistí rekreaci pro více než 45 000 klientů. Samostatnou nabídku tvoří kompletní služby pro kolektivní turistiku se specializací na jižní Moravu. Firma rovněž vlastní a provozuje hotel, penzion a prodejnu.

www.ckregio.cz

Podmínky používání cookies