Hlavní filozofií STUDENT AGENCY je poskytovat kvalitní služby a servis za výhodných cenových podmínek pro své zákazníky. TICK TACK zajišťuje taxi přepravu nejen bezpečně, kvalitně a luxusně, ale především poskytuje klientům přehlednou kontrolu nad realizovanou cestou a vyúčtováním. Zákazník může přímo v tabletu umístěném na opěrce sedadla využít systém Multimedia Passenger. Může sledovat svou trasu on-line na mapě, stejně jako aktuální novinky zpravodajských portálů, filmy, hudbu, televizní vysílání, využívat internet a především on-line kontrolovat aktuální výši účtované ceny. Pomocí unikátního kódu, který je generován pro každou jednotlivou účtenku, lze na webových stránkách společnosti zjistit veškeré informace o realizované cestě. I řidič má k dispozici informační tablet s on-line systémem, který zajišťuje navigaci, propojení s interním komunikačním a informačním systémem firmy, evidenci ceny včetně propojení se zrcátkovým taxametrem a s platebním terminálem.
Pro dosažení skutečné provozuschopnosti služeb v mobilních podmínkách a kdekoli na území Prahy třeba navrhnout a realizovat mobilní IT řešení, které by zajistilo kvalitní, rychlé, spolehlivé a bezpečné mobilní hlasové a datové připojení a zároveň poskytovalo účinné řešení pro vzdálenou centrální správu všech mobilních zařízení v jednotlivých vozech. TICK TACK proto hledal partnera, jenž poskytne odpovídající individuální technické řešení, bude schopen implementovat systém do firemních vozů za velmi krátký časový úsek a v konečném důsledku i nabídne přijatelnou cenu. Hlavním kritériem bylo on-line IT řešení, které zajistí plnou operativnost a technickou kontrolu.
Společný odborný tým tvořený specialisty O2 a IT odborníky ze STUDENT AGENCY a TICK TACK nejprve navrhl kompletní IT řešení a vytvořil testovací prostředí, ve kterém se nastavily jednotlivé parametry. Pro složitost celého elektronického a komunikačního systému bylo nutné vytvořit i unikátní modely vozů Audi přímo na zakázku společnosti TICK TACK tak, aby bylo možné provést složitou instalaci IT systému doplněnou navíc o USB napájení, zásuvky na 230 V či dotykového multimediálního tabletu v opěrce sedadel a u řidiče.
Díky vzájemné týmové spolupráci byl přes některá počáteční technologická úskalí projekt úspěšně dokončen v požadovaném rozsahu i kvalitě. Odborníci zákazníka byli vyškoleni a zařazení mobilních zařízení ve vozech do systému zajišťovali již vlastními silami. Propojení a implementace IT řešení do všech 150 vozů proběhly, jak požadovalo zadání, doslova v několika dnech.