Identifikace zlomyslných volání

Už se nemusíte nechat obtěžovat zlomyslným voláním.

Zjistit volajícího můžete až 60 dní zpětně od uskutečnění obtěžujícího volání. Identifikujeme veřejná i skrytá čísla, a to včetně mobilních čísel tarifních zákazníků a některých uživatelů předplacených služeb. U hovorů ze sítí jiných operátorů, mezinárodních hovorů nebo přesměrovaných volání, nemusí být identifikace čísla dostupná.

Kdo vám volal?

Pokud chcete nahlásit nějaké obtěžující volání, stačí vyplnit formulářvyznačit požadované údaje včetně data a času, kdy ke zlomyslnému volání došlo. Pokud používáte telefonní linky od O2, poskytneme vám informace o volajícím:

  • jméno
  • název firmy
  • adresu

Cena za 1–5 identifikovaných čísel je 208,26 Kč bez DPH (252,00 Kč vč. DPH).

Postup objednání služby

Písemně
Osobně
  1. Vyplňte žádost

    Vyplňte formulář žádosti a zadejte jméno (název firmy), referenční číslo, rodné číslo nebo IČO, na které je linka vedena u O2.

  2. Žádost zašlete na adresu

    O2 Czech Republic a.s.
    Vyšetřování a prevence kriminality
    Za Brumlovkou 266/2
    Praha 4 – Michle
    PSČ 140 22

Služba je poskytována na základě zákona 127/2005 sb. – Zákon o elektronických komunikacích. 
O2 Czech Republic a.s. nenese odpovědnost za další využití identifikačních údajů, které jsou žadateli v rámci služby poskytnuty.
  1. Vyberte si nejbližší prodejnu

    Navštivte některou z O2 Prodejen.

  2. Sepište žádost

    Prodejce O2 s vámi vyplní formulář žádosti o identifikaci zlomyslného volání. Pracovník po vás může chtít identifikační průkaz (OP, pas) k ověření údajů.

Služba je poskytována na základě zákona 127/2005 sb. – Zákon o elektronických komunikacích. 
O2 Czech Republic a.s. nenese odpovědnost za další využití identifikačních údajů, které jsou žadateli v rámci služby poskytnuty.

Další informace

Co se bude dít po objednávce

Výsledek šetření vám pošleme do 10 dnů od doručení originálu vyplněné smlouvy.

Identifikační údaje vám předáme za předpokladu, že tyto údaje jsou O2 známy. Pokud se jedná o hovor z předplacené O2 SIM karty nebo ze zahraničí, předáme vám jen informaci o volajícím čísle, protože další údaje nejsou O2 známy. I tyto informace jsou zpoplatněny.

Co je možné zjistit a identifikovat

Identifikovat je možné jen hovory uskutečněné – tedy volaným přijaté. Nepřijaté hovory (prozvánění) nelze identifikovat.

Hovory je možné identifikovat i v případech, kdy volající využívá službu skrytého čísla. 

Identifikovat jdou i SMS, respektive telefonní číslo a identifikační údaje zákazníka k telefonnímu číslu, ze kterého jsou SMS posílány, jsou-li O2 známy.

Hovory uskutečněné prostřednictvím VoIP platformy lze identifikovat jen za předpokladu, že volajícímu i volanému bylo přiděleno telefonní číslo ve tvaru určeném pro veřejně dostupnou telefonní službu.

V případech, kdy je obtěžující hovor uskutečněn z pobočkové ústředny, je žadateli poskytnuta informace o volající pobočce nebo i jen odchozí číslo pobočkové ústředny. Jsou-li O2 známy identifikační údaje o volajícím, jsou poskytnuty žadateli.

Nenašli jste, co jste hledali?