Digitální linka vám nabízí řadu možností přesměrování svojí pevné linky za různých okolností.
Nepodmíněné přesměrování
Tato varianta umožňuje okamžité přesměrování všech příchozích hovorů na jiné telefonní číslo.

Přesměrování při obsazení
Přesměrování příchozího volání v případě, že je volané číslo obsazeno.

Přesměrování při nepřihlášení
Přesměrování příchozích volání v případě, že volaný nepřijme hovor po dobu, která je předem nastavena.

Nastavení
- Zvedněte sluchátko a vyčkejte na oznamovací tón.
- Zadejte příslušný kód - podle toho, jaký druh přesměrování chcete.
|
Nepodmíněné přesměrování (CFU) |
Přesměrování při obsazení (CFB)
|
Přesměrování při nepřihlášení (CFNR) |
aktivace služby |
* 21 * <telefonní číslo> # |
* 67 * <telefonní číslo> # |
* 61 * <telefonní číslo> # |
deaktivace služby |
# 21 # |
# 67 # |
# 61 # |
dotazování na stav |
* # 21 # |
* # 67 # |
* # 61 # |
- Ve sluchátku obdržíte po úspěšné aktivaci/deaktivaci služby, případně jako potvrzení aktivní služby přesměrování, hlásku "Vaše činnost je potvrzena". V opačném případě obdržíte jiný tón, např. obsazovací.
- Zavěste