IP Centrex: neomezené volání s virtuální ústřednou

Pořiďte si virtuální ústřednu a ušetřete za správu vlastní pobočkové telefonní ústředny.

Virtuální privátní síť pro malou firmu i velkou společnost

Přizpůsobte si IP Centrex podle svého a ušetřete za volání v rámci firmy, za správu i pořízení ústředny. Každý uživatel může mít individuální nastavený telefonní účet.

Nulové pořizovací náklady
Pořízení, správa i údržba jsou zahrnuté v paušálu.
Bez výdajů navíc
Platíte jen za to, co opravdu využíváte.
Volání zdarma
V rámci virtuální ústředny voláte zdarma na všechny pobočky i lokality.
Portál pro nastavení služeb
On-line nastavení služeb pro všechny uživatele.

Tarify IP Centrex

Volání CZ VoIP Centrex

Volání CZ VoIP Centrex

Neomezené volání v ČR na mobil i pevné linky.

247 Kč / měs. bez DPH

299 Kč měsíčně s DPH

Oblíbený

Volání CZ Profi VoIP Centrex

Volání CZ PROfi VoIP Centrex

Neomezené volání v ČR na mobil a pevné i barevné linky.

330 Kč / měs. bez DPH

399 Kč měsíčně s DPH


Součástí tarifu je pronájem Standardního VoIP telefonu, nebo sleva 35 Kč bez DPH na ostatní VoIP telefony.

Volání CZ Plus VoIP Centrex

Volání CZ Plus VoIP Centrex

Neomezené volání v ČR na mobil a pevné linky. K tomu navíc 1000 volných minut do zahraničí.

454 Kč / měs. bez DPH

549 Kč měsíčně s DPH

Volání CZ PROfi Plus VoIP Centrex

Volání CZ PROfi Plus VoIP Centrex

Neomezené volání v ČR na mobil a pevné i barevné linky. 1000 volných minut do zahraničí.

536 Kč / měs. bez DPH

649 Kč měsíčně s DPH


Součástí tarifu je pronájem Standardního VoIP telefonu, nebo sleva 35 Kč bez DPH na ostatní VoIP telefony.

Nechte nám kontakt

Nezávazná konzultace

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Údaje zpracujeme podle Zásad zpracování osobních údajů za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách.
Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Co má IP Centrex navíc oproti klasické ústředně

Co má IP Centrex navíc oproti klasické ústředně

IP Centrex nabízí funkce jako přepojení volání, zpětné volání, skupinové volání, přesměrování, volání mezi zaměstnanci zdarma a zkrácenou volbou. Navíc k službě dostanete Portál O2 Menu, kde můžete jednoduše měnit nastavení služeb pro jednotlivé uživatele i pro celou společnost.

Telefonní číslo pro vaši zákaznickou linku

Telefonní číslo pro vaši zákaznickou linku

Zjednodušte zákazníkům způsob, jak se vám dovolat. Barevné linky umožní vašim zákazníkům, aby vás kontaktovali bezplatně, nebo abyste se o část nákladů na hovor podělili. Jednotné číslo vám pak umožní prezentovat se krátkým, maximálně pětimístným číslem.

Další informace

Bezplatné doplňkové služby součástí tarifů
Přesměrování všech volání Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo nebo například do domácí kanceláře či na mobilní telefon.
Přesměrování volání při obsazení Přesměruje všechny příchozí hovory na jiné číslo v případě, že právě hovoříte. Přesměrování volání při nepřihlášení Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo v případě, že na volání neodpovídáte.
Přesměrování vybraných volání Přesměruje příchozí volání splňující vámi zadané podmínky na jiné číslo. Službu můžete použít například, pokud chcete přesměrovat pouze volání od nadřízeného, člena rodiny, důležitého zákazníka atp.
Přidržení volání Přidržení a vyzvednutí hovoru vytočením kódu služby. Můžete vytočit druhý hovor, zatímco první hovor je přidržen.
Přeložení hovoru Předání hovoru jinému uživateli pomocí vašeho telefonu nebo s použitím Manažera hovorů.
Převzetí volání ve skupině Vzdálené převzetí volání vyzvánějícího telefonu jiného účastníka skupiny.
Přímé převzetí volání se vstoupením do hovoru Převzetí příchozího volání nebo vstoupení do probíhajícího hovoru uživatele, který je členem skupiny, vytočením kódu služby.
Hudba při čekání Přehrává hudbu volajícím, pokud čekají například na přidržený hovor.
Odmítnutí anonymních volání Automatické odmítnutí volání od účastníků, kteří mají skryté číslo volajícího. Odmítnuta jsou pouze úmyslně skrytá čísla.
Automatické zpětné volání Umožňuje vyžádat si upozornění, až bude obsazená linka ve vaší skupině volná.

Blokace uživatele

Dovoluje správci zablokovat vaše telefonní číslo.

Upozornění na hovor

Umožňuje odeslat e-mail s upozorněním obsahující jméno a číslo volajícího, pokud jsou k dispozici.

Identifikace zlomyslných volání - zpětná

Umožní, aby síť zaregistrovala údaj o volajícím pro pozdější identifikaci.

Čekající volání

Možnost přijmout další hovor ve chvíli, kdy zrovna telefonujete.

Zobrazení identifikace volajícího

Dovoluje zobrazit jméno a číslo volajícího, který není členem vaší skupiny.

Zakázané přesměrování volání

Pomocí kódu služby zakáže přesměrování na straně volaného.

Nerušit

Přesměruje příchozí hovory přímo do vaší hlasové schránky bez zvonění telefonu.

Povolení vybraných příchozích volání

Přijímáte pouze volání, která splňují zadané podmínky.
Odmítnutí vybraných příchozích volání Odmítnutí volání, která splňují vámi zadaná kritéria.
Sekvenční vyzvánění Postupná aktivace vyzvánění až na 5 lokalitách různým počtem vyzvánění (navíc také na základním telefonu).
Rychlá volba 8, 100 Umožňuje vám zadat až osm/sto čísel rychlé volby, na která pak můžete jednoduše volat vytočením příslušného kódu rychlé volby.
Volací plán pro předané a přesměrované hovory Zobrazení pravidel pro vaše předané a přesměrované hovory.
Předpoklady pro zřízení služby

Výchozí předpoklady pro zřízení a garanci kvality služby VoIP Centrex:

1. VoIP Centrex funguje jen s O2 připojením. Využít můžete například Internet HD, IP Connect nebo Internet Business.

2. IP telefonní přístroje od O2. Všech výhod VoIP Centrex je možné využívat s VoIP telefony od O2. Používáním telefonních přístrojů od O2 máte zajištěnou bezpečnost, vždy aktuální firmware a bezproblémovou výměnu koncového zařízení v případě poruchy.

3. Strukturovaná kabeláž, LAN infrastruktura s podporou řízení QoS.

Analogový telefon

Na IP Centrex analogový telefon připojit můžete, ale je k tomu potřeba ještě tzvhlasová brána, kterou si od nás můžete zakoupit či pronajmout.

Stávající pobočková ústředna

Svou stávající pobočkovou ústřednu sice nemůžete připojit na virtuální ústřednu IP Centrex, ale můžete k tomu využít službu VoIP Connect.

Tarif bez volných minut

VoIP Centrex

Účtují se provolané minuty podle vašeho cenového plánu. Měsíčně za 50 Kč.

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste jednu z těchto stránek: