Nulové náklady na pořízení, správu a údržbu
Pořiďte si virtuální ústřednu a ušetřete za správu vlastní klasické telefonní ústředny
Nulové náklady na pořízení, správu a údržbu
Volání v rámci firmy zdarma
Platíte jen za to, co opravdu využíváte
Telefonní síť si nastavíte přesně podle vašich potřeb
Nepřetržitý monitoring kvality a on-line správa ústředny
IP Centrex je vhodný pro malou firmu i pro společnost s mnoha pobočkami v různých městech. Firemní síť můžete přizpůsobit a ušetřit za volání uvnitř firmy, správu i za pořízení ústředny.
IP Centrex nabízí spoustu funkcí pro zjednodušení komunikace. Každý uživatel může mít individuálně nastavený telefonní účet.
Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
Umožní pohodlné volání jediným kliknutím myši na jména nebo čísla v telefonním seznamu. Manažer můžete také propojit s MS Outlook a získáte možnost zobrazovat detaily o volajícím.
Rádi s vámi projdeme, co potřebujete, a připravíme nabídku na míru.
Přesměrování všech volání | Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo nebo například do domácí kanceláře či na mobilní telefon. |
Přesměrování volání při obsazení | Přesměruje všechny příchozí hovory na jiné číslo v případě, že právě hovoříte. Přesměrování volání při nepřihlášení Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo v případě, že na volání neodpovídáte. |
Přesměrování vybraných volání | Přesměruje příchozí volání splňující vámi zadané podmínky na jiné číslo. Službu můžete použít například, pokud chcete přesměrovat pouze volání od nadřízeného, člena rodiny, důležitého zákazníka atp. |
Přidržení volání | Přidržení a vyzvednutí hovoru vytočením kódu služby. Můžete vytočit druhý hovor, zatímco první hovor je přidržen. |
Přeložení hovoru | Předání hovoru jinému uživateli pomocí vašeho telefonu nebo s použitím Manažera hovorů. |
Převzetí volání ve skupině | Vzdálené převzetí volání vyzvánějícího telefonu jiného účastníka skupiny. |
Přímé převzetí volání se vstoupením do hovoru | Převzetí příchozího volání nebo vstoupení do probíhajícího hovoru uživatele, který je členem skupiny, vytočením kódu služby. |
Hudba při čekání | Přehrává hudbu volajícím, pokud čekají například na přidržený hovor. |
Odmítnutí anonymních volání |
Automatické odmítnutí volání od účastníků, kteří mají skryté číslo volajícího. Odmítnuta jsou pouze úmyslně skrytá čísla. |
Automatické zpětné volání |
Umožňuje vyžádat si upozornění, až bude obsazená linka ve vaší skupině volná. |
Blokace uživatele |
Dovoluje správci zablokovat vaše telefonní číslo. |
Upozornění na hovor |
Umožňuje odeslat e-mail s upozorněním obsahující jméno a číslo volajícího, pokud jsou k dispozici. |
Identifikace zlomyslných volání - zpětná |
Umožní, aby síť zaregistrovala údaj o volajícím pro pozdější identifikaci. |
Čekající volání |
Možnost přijmout další hovor ve chvíli, kdy zrovna telefonujete. |
Zobrazení identifikace volajícího |
Dovoluje zobrazit jméno a číslo volajícího, který není členem vaší skupiny. |
Zakázané přesměrování volání |
Pomocí kódu služby zakáže přesměrování na straně volaného. |
Nerušit |
Přesměruje příchozí hovory přímo do vaší hlasové schránky bez zvonění telefonu. |
Povolení vybraných příchozích volání |
Přijímáte pouze volání, která splňují zadané podmínky. |
Odmítnutí vybraných příchozích volání | Odmítnutí volání, která splňují vámi zadaná kritéria. |
Sekvenční vyzvánění | Postupná aktivace vyzvánění až na 5 lokalitách různým počtem vyzvánění (navíc také na základním telefonu). |
Rychlá volba 8, 100 | Umožňuje vám zadat až osm/sto čísel rychlé volby, na která pak můžete jednoduše volat vytočením příslušného kódu rychlé volby. |
Volací plán pro předané a přesměrované hovory | Zobrazení pravidel pro vaše předané a přesměrované hovory. |
Služba |
Typ licence |
Měsíční cena (bez DPH) |
|
---|---|---|---|
Konzole Recepční |
Konzole recepční – Office |
Uživatelská licence |
100 Kč |
Konzole recepční – Enterprise |
Uživatelská licence |
450 Kč |
|
Call centrum |
CC Basic user |
Uživatelská licence |
50 Kč |
CC Standard user |
Uživatelská licence |
100 Kč |
|
CC Premium user |
Uživatelská licence |
200 Kč |
|
CC Agent |
Uživatelská licence |
170 Kč |
|
CC Supervisor |
Uživatelská licence |
330 Kč |
|
Automatická spojovatelka |
Automatická spojovatelka |
Licence za 1 úroveň |
150 Kč |
Nahrání hlásky | Nahrání hlásky | 1 nahrávka | 400 Kč |
Služba využívá technologie přenosu hlasu po datové síti protokolem VoIP (Voice over IP). Na rozdíl od jiných poskytovatelů VoIP u IP Centrexu nedochází k přenosu hlasu po veřejném internetu, ale po vyhrazeném datovém kanálu s řízenou kvalitou přenosu mezi zákazníkem a telefonní sítí O2. Přenos je tedy vysoce zabezpečený, kvalitní a garantovaný.
Technické zařízení O2 se nachází v zabezpečených klimatizovaných prostorách s vysokým stupněm ostrahy, několikanásobně jištěnými zdroji a pravidelným zálohováním dat.
Díky sdílené architektuře a zabezpečeným technologiím může O2 maximálně předcházet jakýmkoliv problémům. Dohled a provoz služby zajišťují zkušení pracovníci v nepřetržitém provozu.
VoIP IMS platforma O2 je založena na architektuře IMS/NGN (IP Multimedia Subsystem/Next Generation Network), jak je specifikována ETSI:TISPAN dokumenty (ES 282 001, ES 282 007). Služby jsou založeny na IP protokolu a umožňují přenášet hlasovou komunikaci prostřednictvím IP sítě O2.
Základní popis VoIP platformy:
Všechny centralizované bloky IMS platformy jsou plně redundantní, což umožňuje dosažení spolehlivosti řešení na srovnatelné úrovni s PSTN sítí – minimálně 99,99%.
VoIP platforma je komplexním řešením s potenciálem pro celoplošné pokrytí a vývoj nových VoIP služeb do budoucna.
Základní vlastnosti VoIP platformy:
Podpora služeb ze zákona
Výchozí předpoklady pro zřízení a garanci kvality služby IP Centrex:
V případě, že se pro propojení LAN zařízení použije vaše kabeláž:
Pro poskytování služby ve vaší lokální síti doporučujeme vytvoření VLAN (standard 802.1q) pro oddělení datového a hlasového provozu. Minimální požadavek je alespoň přepínaná LAN.
Nasazení LAN přepínačů s podporou Power over Ethernet (jinak je nutné napájet IP telefon přes síťový napáječ).
Na IP Centrex analogový telefon připojit můžete, ale je k tomu potřeba ještě tzv. hlasová brána, kterou si od nás můžete zakoupit či pronajmout.
Svou stávající pobočkovou ústřednu sice nemůžete připojit na virtuální ústřednu IP Centrex, ale můžete k tomu využít službu VoIP Connect.
Ceny najdete v Ceníku základních nebo volitelných služeb.