Zákaznická hláska

Přizpůsobte si nahrávky, které navigují vašeho zákazníka na barevné lince.

Služba Zákaznická hláska vám umožní vytvořit individuální nahrávku (hlásku), která provede vašeho zákazníka strukturou vaší barevné linky. Budete tak se svým zákazníkem komunikovat srozumitelně a podle svých představ.

Výhody Zákaznické hlásky

  • přizpůsobíte hlásky svým potřebám
  • lepší orientace ve vaší nabídce
  • standardní délka je 30 vteřin, kterou lze na přání prodloužit
  • reakce na tlačítkovou volbu i hlasový příkaz

Zákaznická hláska reaguje nejen na stisknutí tlačítka na telefonu, ale také na hlasový příkaz. Volající tedy může zvolit, zda na svém přístroji stiskne například jedničku nebo řekne "jedna". Vyjdete tím vstříc například zákazníkům, kteří nemají telefon s tónovou volbou.

Služba je poskytována ve smyslu Všeobecných podmínek pro poskytování veřejné telefonní služby.

Zřízení linky

Zákaznickou hlásku si můžete zřídit na lince 800 111 777.

Pro zřízení této služby je připraven formulář, který je součástí smlouvy u každé služby poskytované na platformě IN (např. Zelená linka, TeamNet.....).

Podrobné informace o službě Zákaznická hláska

Technické parametry a ceník

Jaké technické parametry musí mít hlásky, které si chcete nahrát:

  • vzorkovací kmitočet 32000 Hz, mono, 16 bitů
  • nesmí být použit žádný digitální filtr
  • na úrovni nezáleží, je ale nutno mít na paměti, že nahrávka s příliš nízkou úrovní bude po zesílení mít větší obsah šumu, ideální úroveň bude cca 40 až 80 % maximální hodnoty
  • hlásky musí být ve formátu WAV nebo MP3
  • nahranou hlásku nám předáte e-mailem, na USB Flash disku, SD kartě nebo na CD

Ceny služby Zákaznická hláska

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies