Reklamace

Zjistěte, jak reklamovat vyúčtování, poskytnuté služby nebo zakoupené zboží

Reklamace vyúčtování

Reklamovat můžete nesrovnalosti ve vyúčtování, jako je uplatnění standardní ceny u služby, kterou jste si pořídili za akční cenu.

Než podáte reklamaci, podívejte se nejdříve na podrobného průvodce fakturou a často kladené otázky k vyúčtování. Najdete zde vysvětlení nejčastějších problémů s fakturou.

Podání reklamace

  • e-mailem poslaným prostředníctvím formuláře Napište nám
  • telefonicky na bezplatné lince 800 02 02 02
  • písemně na adrese:
    O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle
  • osobně ve kterékoli O2 Prodejně
  • snadno a rychle díky O2 Chatu kterýkoli den od 8:00 do 22:00

Průběh reklamace

Reklamaci je potřeba uplatnit nejpozději do dvou měsíců ode dne doručení vyúčtování, jinak právo reklamovat zaniká.

Ze zákona nemá podání reklamace odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ve lhůtě splatnosti.

Pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena lhůta 1 měsíce, ve výjimečných případech, jako je nutnost komunikace se zahraničními dodavateli, se lhůta prodlužuje na 2 měsíce.

Ke stažení

Reklamace zařízení

Reklamovat můžete jakékoli zařízení zakoupené v O2 Prodejně, u našich dealerů, přes O2 eShop nebo doručené samoinstalačním balíčkem.

Podání reklamace

Průběh reklamace

Pro vyřízení reklamace je nutné na O2 Prodejně předložit platný záruční list k zařízení, daňový doklad, dodací list nebo stvrzenku.

Pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena lhůta 30 dní.

Reklamace služeb

V reklamaci se můžete ohradit proti rozsahu, kvalitě i ceně poskytnuté služby.

Podání reklamace

  • e-mailem poslaným prostředníctvím formuláře Napište nám
  • telefonicky na bezplatné lince 800 02 02 02
  • písemně na adrese:
    O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle
  • osobně ve kterékoli O2 Prodejně
  • snadno a rychle díky O2 Chatu kterýkoli den od 8:00 do 22:00

Průběh reklamace

Pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena lhůta 1 měsíce, ve výjimečných případech, jako je nutnost komunikace se zahraničními dodavateli, se lhůta prodlužuje na 2 měsíce.

Mimosoudní řešení sporů

Pro mimosoudní řešení sporů vzniklých z kupní smlouvy mezi společností O2 Czech Republic a.s. a spotřebitelem je příslušná Česká obchodní inspekce - oddělení ADR. Bližší informace včetně formuláře pro podání návrhu najdete na https://adr.coi.cz/cs.

V oblasti finančních služeb je příslušný finanční arbitr v rozsahu působnosti stanoveném právním předpisem upravujícím finančního arbitra. Informace najdete na www.finarbitr.cz.

V oblasti elektronických komunikací a poštovních služeb je příslušný Český telekomunikační úřad v rozsahu působnosti stanovené právním předpisem upravujícím elektronické komunikace a poštovní služby. Více informací najdete na www.ctu.cz.

Jakýkoliv problém se službou nebo zbožím, které jste si od nás objednali přes internet, můžete řešit také pomocí on-line platformy pro nezávislé mimosoudní řešení sporu v rámci EU. Při vyplňování je potřeba uvést e-mail obchodníka. Vyplňte prosím náš e-mail reseni.sporu@o2.cz.

Pomohla vám tato stránka?

6 let nejlepší datová síť Zákazníci na naši síť spoléhají. Naší prioritou proto je se o síť poctivě starat a zajistit vám opravdu kvalitní připojení. Chci vědět víc
Podmínky používání cookies