Změna tarifu

Minulý rok jsme změnili český trh a jako první jsme přišli s nabídkou neomezených tarifů. Dnes je využívá už více než milion zákazníků. Abychom mohli přinášet další novinky, starší tarify přestáváme nabízet.

Jak zjistíte, že se vás změna týká

O chystané změně tarifu jsme vás informovali s měsíčním předstihem ve vašem vyúčtování za dané číslo, poté jsme vám na korespondenční adresu poslali dopis. Podrobné informace o svém tarifu zjistíte v Moje O2. Pokud účet v Moje O2 nemáte, zaregistrujte se a podrobné informace se dozvíte po prvním přihlášení.

Přejít do Moje O2

Jaký jsme vám vybrali tarif

Zohlednili jsme vaše používání mobilního telefonu za posledních šest měsíců a vybrali vám nejvýhodnější neomezený tarif z řady FREE. Svůj nový tarif si můžete vyzkoušet a sami si ověřit, zda vám vyhovuje. Vždy pak máte možnost změnit si jednou měsíčně svůj tarif na jakýkoli jiný z řady FREE - a to zdarma.

Kdy ke změně tarifu dojde

O konkrétním termínu jsme vás informovali v dopise a můžete ho zjistit i v Moje O2. O provedení změny Vás budeme informovat SMS zprávou. Nemusíte nic zařizovat, vše proběhne automaticky. Ostatní podmínky ani vaše telefonní číslo se nemění.

Elektronické vyúčtování zdarma

Pokud vám ještě chodí domů tištěné vyúčtování, aktivujte si elektronické vyúčtování, které vám přijde každý měsíc zdarma e-mailem. Tištěné vyúčtování je zpoplatněno částkou 19 Kč měsíčně, která pokrývá náklady na jeho tisk a distribuci.


Pokud máte jakékoliv dotazy, navštivte naši O2 Prodejnu nebo nám na sebe nechte kontakt, a my vám nejpozději následující pracovní den zavoláme.

Co se píše o tarifech FREE

Moje O2

Podívejte se, jaký tarif jsme vám nastavili na základě vašeho volání a SMS

 
Přejít do Moje O2

 

Pomohla vám tato stránka?

6 let nejlepší datová síť Zákazníci na naši síť spoléhají. Naší prioritou proto je se o síť poctivě starat a zajistit vám opravdu kvalitní připojení. Chci vědět víc
Podmínky používání cookies