Souhrnný účet za mobilní služby

Souhrný účet za mobilní služby

Klikněte na tlačítko u prvku, o kterém se chcete dozvědět více a přečtěte si, co znamená.

Souhrný účet za mobilní služby

1 2 3 4 5 6

Měsíční zúčtování/fakturační období, které bylo zákazníkovi přiřazeno

Tarif, který jste si vybral/a a podle kterého je vám účtován měsíční paušál a sazby za provolané minuty, SMS nebo datové služby.

Změna tarifu “stávající/nový”. Zobrazí se pouze v případě, že byl tarif změněn v průběhu zúčtovacího období.

Volné jednotky (např. minuty, SMS) se uplatňují a převádějí podle konkrétních podmínek v ceníku nebo ve smlouvě. Důležitá je i jednotka účtování, kdy např. hovor který celkově trval 10 sekund, se může započítat jako 1 celá minuta.

V případě, že je zvolený tarif používán jen část zúčtovacího období, může být využita pouze poměrná část volných minut daného tarifu.

Období, ve kterém byla služba aktivní.

Jednorázové poplatky za využití služeb dle platného ceníku...

Platby za služby, které neposkytuje O2. Například stahování hudby, videa, hlasování, jízdenky MHD, DMS.

Pomohla vám tato stránka?

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací o soukromí zde.
Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc