Zadání ČVOP

Když ještě nemáte objednaný nový tarif

Pokud jste si u nás svůj nový tarif ještě neobjednali, můžete to udělat hned v našem eShopu. ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) pak zadáte v průběhu objednávky. Tarif si taky můžete objednat na některé z našich O2 Prodejen nebo na zákaznické lince 800 02 02 02.

Koupit tarif v eShopu

Když už objednávku tarifu máte

Pokud už máte svůj nový tarif objednaný, stačí pro dokončení objednávky vložit do připraveného formuláře ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), které jste dostali od stávajícího operátora. Vyplňte prosím i všechny ostatní položky, abychom vás v případě potřeby mohli kontaktovat.

Pomohla vám tato stránka?

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací o soukromí zde.
Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc