O2 Prodejny jsou tu stále pro vás. Aktuální otevírací dobu najdete zde. S většinou vašich požadavků vám rádi pomůžeme i na dálku v samoobsluze Moje O2

Časté otázky a technická podpora

Často kladené otázky

Je možné využívat internet v mobilu v zahraničí?

Ano, datové přenosy na mobilním telefonu zůstanou aktivní, ale budou účtovány jako součást roamingu, tedy nad rámec tarifu, který používáte v Čechách a zóně EU. Doporučujeme vám, abyste si před odjezdem prostudovali podmínky surfování v zahraničí. Můžete nám taky zavolat na linku 800 02 02 02 z O2 mobilního čísla (+ 420 720 720 720 přímo ze zahraničí), na které vám řekneme ceny a poradíme vhodný tarif pro datový roaming.

Všechny často kladené otázky

 

Technická podpora

Na stránkách O2 Techzona najdete mimo jiné:

Instruktážní videa

Naši O2 Guru se postavili před kameru, aby vám vysvětlili, jak nastavit a používat internet v mobilu a aplikace.
O2 Guru videa

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebookuvám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

Pomohla vám tato stránka?

Objevte svět Chytré sítě Svět plný inovativních řešení, která Vám přinesou
nové možnosti a zážitky.
Chci objevovat
Podmínky používání cookies