Užívejte si dál Spotify Premium

Zapněte si m-platby, ať můžete Spotify Premium platit z O2 vyúčtování i po změně podmínek.

Od 1. 9. 2018 mění Spotify technická pravidla služby Spotify Premium. Proto se mění i způsob placení přes O2 nebo O2 Family vyúčtování.

Co se změní?

  • Způsob platby. Abyste mohli za Spotify platit z vyúčtování, je třeba upravit nastavení plateb za služby třetích stran.
  • Zobrazení na vyúčtování. Měsíční poplatek za Spotify Premium najdete na vyúčtování bez vyjádřené DPH.

A to je všechno. Cena i obsah služby Spotify Premium zůstávají stejné.

Jak si znovu nastavím prémiový účet?

Pokud vaše platba nedorazila, Spotify Premium účet se změnil na Spotify Free. Abyste si hudbu znovu užili na maximum, je třeba několik jednoduchých kroků.

Jsem zákazník O2

  1. V Moje O2 si zkontrolujte nastavení m-plateb. Na detailu tarifu v části Blokace musí být Blokace služby m-platba ve stavu Neaktivní
  2. Jděte na spotify.o2.cz a Spotify Premium si znovu aktivujte

Jsem zákazník O2 Family

  1. V Moje O2 Family si zkontrolujte, že máte aktivní m-platby a Premium SMS
  2. Jděte na spotify.o2.cz a Spotify Premium si znovu aktivujte
  3. Pokud něco není jasné, zavolejte na 841 117 118

Pomohla vám tato stránka?

6 let nejlepší datová síť Zákazníci na naši síť spoléhají. Naší prioritou proto je se o síť poctivě starat a zajistit vám opravdu kvalitní připojení. Chci vědět víc
Podmínky používání cookies