Často kladené otázky

Mobilní volání Rozbalit

Předplacená karta Rozbalit

Mobilní tarif Rozbalit

Volání z domova Rozbalit

Internet Rozbalit

Mobilní internet Rozbalit

Internet na doma Rozbalit

Digitální televize Rozbalit

Vyúčtování a platby Rozbalit

Moje O2 a O2 ID Rozbalit

Finance Rozbalit

O2 eKasa Rozbalit

Zboží Rozbalit

Jakým způsobem mám zadat rozlévané pití?

Nenašli jste, co hledáte? Ptejte se našich O2 Guru na Facebooku, Twitteru nebo O2 Fóru.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací o soukromí zde.
Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc