Chytré cestovní pojištění

Je v každém tarifu, stačí ho povolit.

Pojištění, které pozná, že jste v zahraničí

Povolte si v telefonu Chytré pojištění a buďte spolehlivě jištění, kdykoli se vydáte za hranice.
Funkci, která nemá konkurenci, máte přichystanou v mobilu.

Chytré řešení, ať jedete kamkoli

Po celém světě za jednu cenu
Po celém světě za jednu cenu
Samo se zapne, když vyjedete za hranice
Samo se zapne, když vyjedete za hranice
Platíte jen za dny, kdy jste v zahraničí
Platíte jen za dny, kdy jste v zahraničí
Všestranné pojištění s velkorysým plněním

Všestranné pojištění s velkorysým plněním

  • Pojištění léčebných výloh až do 5 milionů Kč

  • Pojištění právní ochrany

  • Pojištění asistenčních služeb včetně volání na asistenční službu ze zahraničí

  • Úrazové pojištění

  • Odpovědnost za škodu

  • Pojištění zavazadel

  • Pojištění rekreačních sportů

Pro jednotlivce i rodiny

Pro jednotlivce i rodiny

Pojištění si může zapnout každý, kdo má paušální hlasový tarif od O2. Vybrat si můžete variantu pro jednoho nebo pro rodinu. Tedy pojištění jen uživatele telefonního čísla nebo uživatele a dalších členů jeho domácnosti: partnera či partnerky do 70 let a neomezeného počtu dětí do 18 let.

Chytré účtování

Pojištění se účtuje jen za dny, které jste opravdu v zahraničí.

PRO JEDNOHO 39 Kč / den
PRO RODINU 99 Kč / den

Povolit pojištění v Moje O2

Cena se vždy řídí aktuálním ceníkem

Podrobné informace

Jak na cesty s pojištěním

Než odjedete

Podmínkou pro zapnutí cestovního pojištění je aktivní telefonní číslo s tarifem. Myslete na to, že pro správné fungování je také potřeba mít i zapnutý roaming. A protože podle telefonu poznáme, že jste v zahraničí, nezapomeňte si s sebou telefon vzít do zahraničí s sebou.

 

Ještě před první zahraniční cestou je potřeba cestovní pojištění aktivovat v internetové samoobsluze Moje O2, v některé z O2 Prodejen nebo na lince 800 02 02 02. Myslete na to, že pojištění můžete zapnout jen z České republiky, v zahraničí už zapnout nepůjde.

Když už pojištění máte, vytiskněte si před svou cestou asistenční kartičku. Stačí ji vytisknout a vyplnit.

Přehled limitů pojistného plnění
 
   
Pojištění léčebných výloh  
Celkový limit 5000000 Kč
- repatriace a transporty reálné náklady do limitu PVL
- návrat do místa bydliště při snížené pohyblivosti následkem pojistné události reálné náklady do limitu PVL
- zuby 11000 Kč
- pojištění zásahu horské služby při pojistné události reálné náklady do limitu PVL
- doprava doprovázející osoby reálné náklady do limitu PVL
- ubytování doprovázející osoby 150 € / noc; max - 10 nocí
Pojištění asistenčních služeb  
Turistické a lékařské informace ano
Telefonická pomoc v nouzi ano
Tlumočení a překlady ano
Pojištění právni ochrany 20000 Kč
Náhrada nákladů telefonické komunikace ze zahraničí na lince asistenčni služby v souvistlosti s řešením pojistné události ano
Úrazové pojištění  
Smrt úrazem 250000 Kč
Trvalé následky úrazu 500000 Kč
Pojištění odpovědnosti (ODP)  
Odpovědnost za škodu - na zdraví 1000000 Kč
Odpovědnost za škodu - na věci 500000 Kč
Spoluúčast při škodách nad 5000 Kč bez spoluúčasti
Spoluúčast při škodách do 5000 Kč 100 %
Pojištění zavazadel (ZAV)  
Pojištění zavazadel - celkový limit 20000 Kč
Pojištění závazadel - limit na věc 10000 Kč
Ztráta osobních dokladů 4000 Kč
Elektronika, sportovních vybavení - celkový limit 10000 Kč

Limit je horní hranice pojistného plnění pro každou pojistnou událost a všechny pojištěné. To znamená, že když např. dojde ke třem samostatným událostem, limit se vztahuje na každou z nich samostatně, i kdyby nastaly v rámci jedné zahraniční cesty

Když v rámci jedné události utrpí škodu více pojištěných najednou, limit se vztahuje na celkovou škodu.

Ostatní podmínky pojištění najdete ve Všeobecných pojistných podmínkách.

Kdo si může Chytré pojištění zapnout

Pojištění si může zapnout každý zákazník s paušálním hlasovým tarifem od O2. Tedy ten, na koho je vedena smlouva o telefonním čísle. V případě telefonního čísla na IČO jde o kontaktní osobu starší 18 let.

Pojištění můžete na svém čísle zapnout jak pro sebe, tak i pro jinou osobu, které jste číslo svěřil do užívání (u fyzických osob to může být rodinný příslušník, u firem je to často zaměstnanec).

 

Ten, kdo má být pojištěn (uživatel čísla) musí být v době aktivace na území České republiky (s výjimkou aktivace přes SMS pomocí klíčového slova).

Pro cizince platí shodná pravidla jako pro zřizování našich služeb.

Pojistné podmínky a další dokumenty

Pojistitelem je Maxima pojišťovna, a. s. ve spolupráci s asistenční službou AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., pojistníkem je O2 Czech Republic a.s.

Praktické informace, které se vám budou při pojištění hodit, najdete v této brožuře. Při zřízení pojšitění se vám bude hodit také asistenční kartička. Můžete si také prohlédnout přehled sportů, na které se cestovní pojištění vztahuje.

Podrobné informace pro zájemce o Chytré cestovní pojištění najdete v tomto dokumentu. Všechny podmínky jsou pak ve Skupinové pojistné smlouvě a ve Všeobecných pojistných podmínkách. Informace o ochraně osobních údajů najdete v tomto dokumentu.

Často kladené otázky

Mám aktivní roamingový tarif. Aktivuje se mi cestovní pojištění automaticky?

Ne. Cestovní pojištění je před první cestou potřeba aktivovat v internetové samoobsluze Moje O2, v některé z O2 Prodejen nebo na lince 800 02 02 02. Jakmile máte pojištění aktivované, nemusíte se už dál o nic starat - při každé zahraniční cestě se telefon přihlásí do zahraniční sítě a tím se cestovní pojištění zapne.

Zaplatím za pojištění jinou cenu při cestách mimo EU?

Ne. Cena pojištění je stejná, ať jedete kamkoliv. 
Jediné, na co je potřeba dát pozor, jsou země, ve kterých pojištění neplatí. Jde hlavně o země:

  • kam Ministerstvo zahraničí nedoporučuje cestovat
  • kde O2 nemá roamingového partnera (přehled roamingových partnerů najdete tady)
  • kde si pojištěný hradí veřejné zdravotní pojištění nebo má bydliště
Jaký je rozdíl mezi uživatelem a účastníkem?

Chytré cestovní pojištění může pro sebe a svou rodinu nově využít nejen ten, na koho jsou čísla vedena (účastník), ale také uživatel. Tedy osoba, která číslo používá.

Jak to bude fungovat?

Například Petr Novák má na sebe u O2 vedena 3 čísla. První užívá sám, druhé využívá jeho manželka Jana a třetí bratr Vladimír. Všichni jsou mladší 70 let.

Na všech těchto číslech může Petr Novák nastavit Chytré cestovní pojištění ve variantě PRO RODINU nebo PRO JEDNOHO. Pak stačí, když Jana nebo Vladimír překročí hranice a s přihlášením jejich telefonního čísla do zahraniční mobilní sítě budou pojištěni. S variantou PRO RODINU bude pojištěna i celá rodina Vladimíra.

 

Pojištěné osoby

Vztahuje se pojištění i na sporty nebo převoz vrtulníkem?

Ano. Převoz vrtulníkem je součástí pojištění.

Co se týče sportů, jsou zahrnuty všechny sportovní aktivity provozované rekreačně. Podívejte se na jejich seznam.

Rizikové sporty, účast na organizovaných soutěžích nebo sporty provozované vrcholově nejsou součástí pojištění.

Jak se bude cestovní pojištění chovat v příhraničí?

Pokud víte, že budete u hranic nebo kdekoliv v České republice, kam ještě zahraniční síť dosáhne, a chcete svůj telefon standardně používat, doporučujeme funkci Chytré cestovní pojištění na tu dobu vypnout.

Po návratu do míst, kde je jen česká síť, si pojištění opět zapněte. Vypnutí a opětovná aktivace pojištění jsou zdarma.

Co když budeme v zahraničí déle nebo naopak neodcestujeme?

Naše pojištění se řídí tím, kdy v zahraničí opravdu jste. Nemusíte tedy hlásit, od kdy do kdy a kam pojedete. Pojištění jednoduše platí od odjezdu do návratu podle toho, jak se váš telefon přihlásí do zahraniční sítě a při návratu zase zpět do české. Díky tomu nezaplatíte zbytečně pojištění, když nakonec neodjedete, ani nehrozí, že nebudete pojištění, pokud zůstanete déle.

Co když mi na dovolené ukradnou telefon?

Pokud vám ukradnou telefon, číslo co nejdříve zablokujte na naší zákaznické lince +420 720 720 720.

 

Po návratu do ČR si vyzvedněte novou SIM kartu v kterékoliv O2 Prodejně. Výměnou se SIM odblokuje a číslo se přihlásí opět k O2 v ČR. Tím se zároveň ukončí aktivní cestovní pojištění.

Pokud se do naší prodejny nedostanete v den návratu do ČR, podejte po vystavení vyúčtování reklamaci s požadavkem na zrušení poplatků za den či dny, kdy už jste byli v ČR, ale měli jste ještě blokovaný telefon.

Další často kladené otázky

Všechny často kladené otázky

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebooku vám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies