Další služby k pevné lince

Okamžité přesměrování hovorů do hlasové schránky

Pokud jste na dovolené nebo zrovna s někým telefonujete, můžete svou pevnou linku nechat dočasně přesměrovat do hlasové schránky. Toto přesměrování pak můžete zase kdykoliv zrušit.

Pro využití této služby je potřeba mít nejdřív hlasovou schránku na své pevné lince zapnutou.

Zobrazení čísla volaného - COLP

Díky službě COLP uvidíte, na které číslo jste se opravdu dovolali. Ukáže vám národní nebo mezinárodní číslo ISDN i se subadresou.

Díky této službě si u volaného čísla ověříte, jestli je číslo, na které voláte, přesměrované. Služba plní i bezpečnostní funkci např. u faxu. Ověříte si tak, že to, co faxem posíláte, dojte opravdu na číslo, které chcete. Nepošlete tak např. citlivé údaje na cizí číslo.

COLP poslouží např. i při volání na různé služby, např. čísla typu 120 nebo 1080. Uvidíte, na jaké konkrétní číslo operátora se hovor přesměroval.

Nezobrazení volaného čísla - COLR

Tato služba zakáže volajícímu použít službu COLP. Zabrání tak tomu, aby vidět vaše telefonní číslo. Tuto službu můžete využít, když chcete zamezit tomu, aby volající zjistil, že máte svou linku přesměrovanou.

Odmítnutí skrytých volání

Díky této službě se vám nedovolá nikdo se skrytým číslem. Tyto hovory totiž budou automaticky odmítnuté. Odmítat se budou jen hovory s úmyslně skrytým číslem.

AOC - informace o poplatku

Během hovoru průběžně dostáváte informace o účtované částce a počet provolaných jednotek. Souhrnný přehled pak dostanete i po skončení hovoru

AOT - informace o délce hovoru

Každou sekundu vám během hovoru zazní ve sluchátku zvukový signál. Budete tak mít představu o délce trvání hovoru.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies