Pojistka na telefon

Chci se zeptat, jestli je normální pri koupi nového telefonu, že vám prodavač řekne že k telefonu máte automaticky pojištění na měsíc zdarma, ale zapomene vám říct, že kdyz nebudete chtít platit v mém případě 199kč měsíčně, že to musíte zrušit. Připadá mi takové chování špatné. Můžete namítnout, že vím co podepisuji, ale právě že to člověk nevidí, když má monitor k sobě zády, musí se spolehnout jen na informace od prodavače.

In order to add post, please log in.

Jak mužu odhlasit pojištěni na mob. telefonu

Odpovědět

Hezký den,
pojištění telefonu je možné vypovědět jen osobně na prodejně. Jedná-li se o cestovní pojištění k paušálnímu tarifu, to můžete vypovědět i telefonicky na lince 800 02 02 02.

1

Dobrý den,

je mi líto, pokud Vám nebyly poskytnuty zcela správné informace. Máme zájem na tom, aby každý zaměstnanec poskytoval pravdivé informace a vystupoval jako profesionál, který se zaměřuje na přání a potřeby zákazníka.

Před podpisem se vždy můžete zeptat prodejce na případné dotazy a žádat upřesnění.

Nemáte-li o pojištění telefonu dále zájem, je možné na O2 prodejně sepsat žádost o zrušení pojištění.

Odpovědět

Zdravím chtěl bych se zeptat jak dlouho může nejdéle trvat oprava telefonů dekuji

Odpovědět

Zdravím Víte,
jde-li o opravu v rámci reklamace, pak ta by měla být vyřízena do 30 dnů. Nicméně u řešení pojistné události není zákonná lhůta stanovena, i přesto se servis snaží vždy opravu zajistit co nejdříve od doručení potvrzení ze strany pojišťovny, že má opravu provést.

Dobrý den,
chtěla bych zrušit pojištění telefonu, vím že musím na prodejně.
Jen jsem se chtěla zeptat jestli je to bez poplatku.
předem děkuji za odpověď
Magika von cary

Odpovědět

Hezký den Magiko,

rád Vám poradím. Nemáte-li nadále zájem o pojistku, stačí u kolegů na O2 prodejně sepsat žádost o zrušení pojištění, žádný poplatek za zrušení se nehradí.

1
Podmínky používání cookies