Platba kartou za vystavená vyúčtování

Dobrý den, toto téma se zde řešilo už před lety a chtěl bych se tedy znovu zeptat: Kdy O2 umožní svým zákazníkům platit vyúčtování online pomocí platební karty přes platební bránu? V dnešní době má tuto možnost jak Vaše konkurence tak i skoro každý internetový obchod. Pokud neplánujete tuto platební možnost zavést tak by mě zajímalo z jakého důvodu. Je velice nepříjemné platit složenkami nebo se neustále přihlašovat do internetového bankovnictví když vím, že je zde i pohodlnější způsob. Prosím myslete i na své zákazníky a ne jen na své zisky, protože předpokládám, že jediný důvod proč tento typ platebního styku nebyl zaveden jsou případné poplatky za využívání platební brány ze strany O2. Předem děkuji za odpověď

In order to add post, please log in.

Dobrý den,
online platbu vyúčtování plánujeme zavést spolu s výraznějšími interními systémovými úpravami. Konkrétní termín Vám aktuálně nedokážu sdělit. Děkuji za pochopení.
Co se týče pohodlnosti placení, doporučoval bych prozatím bankovní inkaso. Pak se nebudete muset o platbu vůbec starat. Podrobnosti naleznete na www.o2.cz/inkaso

Odpovědět

Dobrý den,
taky mi připadá divné, že O2 po tolika letech provozu svých webových stránek a tolika měsíčních platbách ještě nemá platební bránu.
Odpověď na dotaz p.Janoška není nic více než výmluvou, neboť platební brána se zde opravdu řešila již, je možné napsat, před mnoha lety a tralizace pořád v nedohlednu. Platba inkasem o které se zmiňujete jako o náhradě je opravdu běco jiného.

Odpovědět

Dobrý den,
jak zmínil výše kolega Jarda, platba vyúčtování online plánujeme zavést společně s novým interním systémem, který mimo jiné umožní platit za pevné i mobilní služby v jedné faktuře. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

Odpovědět

Dobrý den,
stále nejde platit kartou?

Odpovědět

Hezký den,
platba vyúčtování platební kartou stále není možná, požádám vás o trpělivost. Dále pracujeme na úpravě celého systému, jež by měl po dokončení úprav také tento způsob platby umožnit.

Neříkejte mi, že pokud si někdo založí e-shop, zařídí si možnost platby kartou online až po několika letech? Je to ze strany O2 neochota tuto možnost platby zařídit nebo neschopnost?

Odpovědět

Zdravím Jardo,
na možnosti platby kartou v rámci faktur stále pracujeme. Bohužel termín pro implementaci této platební metody, nemáme v tuto chvíli k dispozici.
Děkuji za pochopení.

Je to zvláštní. Nasetupovat e-shop s zprovoznit platbu kartou je otázka max 2 dnů. jako chápu, že o2 nechce platit karetní poplatky, ale vzhledem k tou, že maželčin telefon (je u konkurence) platím kartou běžně, tak trochu nechápu, proč se náš operátor snaží klientům znepříjemnit život takovým diskomfortem. Internet zavede i do horní dolní, a platební bránu nastavit neumí?

Odpovědět

Hezký den Jiří,
vězte, že na spuštění možnosti úhrady platební kartou pracujeme, chystáme rozsáhlou úpravu systémů, která by také tuto možnost měla zahrnovat.

Dobrý den,
už je to skoro další rok a platba kartou stále není možná.

Vodafone i T-Mobile platby kartou umožňují:
https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/nejctennejsi/platba-vyuctovani-kartou/
https://www.t-mobile.cz/podpora/vyuctovani-a-platby/jak-zaplatit

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod." Jan Werich

O2 v tomto evidentně nic dělat nechce - kdyby aspoń nelhali lidem do očí ...

Odpovědět

Zdravím Franto,
jak již psala kolegyně Renča v předchozí odpovědi, na zařazení této možnosti hrazení vyúčtování pracujeme. Bohužel termín v tuto chvíli nemáme stanoven.
Poprosím o trpělivost.

Podmínky používání cookies