Spire card payments NOT WORKING for 5 days now!!!

After 5 days and 4 phone calls, it still does not work. Every time I want to use it, I receive a "failed login" error O2 please solve this problem. I have a subscription to a payment terminal, not for fun, but because I need it. I also want a discount on your charges because the terminal does not work for 5 days and still pays the entire amount. Platby SPIRE nefungují po dobu 5 dní !!! Po 5 dnech a 4 telefonních hovorech stále nefunguje. Pokaždé, když jej chci použít, dostanu chybu "selhání přihlášení" O2 prosím vyřešit tento problém. Mám odběr platebního terminálu, ne pro zábavu, ale protože to potřebuji. Také chci slevu na poplatky, protože terminál nefunguje po dobu 5 dní a stále platí celou částku. Prosím vyřešte co nejdříve Please resolve as soon as possible

In order to add post, please log in.

Dobrý den Olivíne,

díky za Váš příspěvek. Mrzí mě, že máte potíže s využíváním služeb a rád se s Vámi podívám na Vaše nastavení.

Pochopil jsem z popisu správně, že se jedno o platební terminál u O2 eKasy? Doplňte mi prosím přes https://goo.gl/asa9As Vaše IČO. Díky moc.

Odpovědět

Hello, the link refers to a messenger login?

Odpovědět

Hello,
yes or you can send us details here: www.o2guru.cz/guru or contact our customer line for eKasa 800 16 16 16.

hello, I did send the details this afternoon. I am now entering the weekend, with a restaurant and still a NOT working spire card payment.
Not working for 6 days now

Odpovědět

Not working for 8 days now. this is really very very bad and poor service

Translate by Google: Nepracuje po dobu 8 dní. to je opravdu velmi špatné a špatné služby

Odpovědět

Hello Olivin,

I am sorry for complications. I can check it more detailed. Please, send me link do this thread and your IČ. Thanks. Vou can use the form sent to you (by Vašek and Anička).

Odpovědět

Link and forms don't seem to work
ic 05384834

Odpovědět

Right now is your eKasa forwarded to special department . Colleagues will contact you as soon as possible with solution.

Thank you

Odpovědět

What is the special department actually doing?
Today is day 11 (!!!!) it is not working and the last update is from 2 days ago. Please keep me updated on the progress or better yet, make it work again.
Maybe the best option is to return ALL hardware to O2, ask for a refund and turn to another provider.

Odpovědět

Hi,
our specialist try to contact you via your contact phone, which end on 390.
But they can not reach to you. Is it possible to send us actual contact phone via:www.o2guru.cz/guru

Podmínky používání cookies