O2 eKasa - eet pouze pro otrle

Zdravim, timhle prispevkem bych rad zjistil zkusenosti uzivatelu s vyse uvedenym vyrobkem. Jestli jsem sam, komu tahle vec vubec nefunguje... V pripade, ze se nas sejde vic, treba to par lidem muze usetrit stejne problemy... Ma zkusenost je nasledujici: Po zakoupeni vydrzela funkcni pouze dva dny, pote nesla zapnout. O2 slibuje okamzitou. Na to zapomente. Buďte radi z vam pokladna dorazi do 3 dnu, nepocitaje v to vikend. A hned na prodejne zkontrolujte, zda je funkcni, ta moje nesla po rozbaleni zapnout, takze jsem cely kolotoc okamzite tydenni vymeny musel absolvovat podruhe. Dalsi problem je komunikace ze strany o2 ktera v podstate neexistuje, napr. Pro aktivaci platebniho terminalu potrebujete mit podepsane smlouvy s karetni spolecnosti, ktere muzete odeslat naskenovane bud sam, nebo je podepsat na pobocce, (kde mi bylo receno ze spolecnost se ozve do dvou dni, ale o tom pozdeji), oskenovali jsme tedy vse co bylo potreba, odeslali a v domneni ze uz je temer hotovo jsem cekal na aktivaci. Po tydnu ve kterem se nic nedelo jsem zacal volat, nikde nic nevedeli, prosili me o strpeni, cekalo se tedy dal, takto se to opakovalo dvakrat, az pote jsem zjistil, ze sken meho obcanskeho prukazu dorazil se zacernenymi udaji a to az na moji urgenci! No co, tak jsem si zanadaval a sel znovu na pobocku, kde prece vysledek rovnou uvidi, ne? Nemuze se to tedy opakovat, ze? Ale opakovalo a dvakrat! A pokazde jsem se to dozvedel az kdyz jsem volal na podporu, kde je problem. Z jejich strany kontakt zadny! Nakonec jsem si to musel doresit s konkretnim pracovnikem sam, ale povedlo se. Jejich podpora je pouze na papire, v realu neni zadna... Cekalo se sice zase pres tyden, ale hura, terminal po mesici a pul aktivovan!:) Jenze... Terminal po par uspesnych platbach zacal vyhazovat ruzne chybove hlasky, nejdrive dle nalady, pak se to ustalilo na jedne jedine, ktera si me vsak oblibila a uz tri dny se me drzi a porad se nic nedeje, pozadavek na podpore je zalozen, parkrat jsme si zatelefonovali a vysledek veskery zadny, zase... Mimochodem, pokud stale jeste verite, ze veskery vas problem bude vyresen okamzite, tak, jak o2 slibuje, softwarova podpora produktu je v chorvatsku, ne v CR, vse se predava dal a blbe opetovne sprovozneni terminalu uz trva tri dny a stale je v nedohlednu, vy muzete jen sledovat, jak vam utikaji penize. Veskere tyhle problemy mely byt odstraneny pred uvedenim na trh, je to nedotazene, nefunguje to, mam ji od 14.9. a od te doby se mi ji stale nepodarilo plne sprovoznit a to nejsem technicky antitalent, jen se tam neustale neco kazi. Pokud resite nakup systemu pro evidenci trzeb, tomuhle se velkym obloukem vyhnete a jdete ke konkurenci.

In order to add post, please log in.

Dobrý den, mohu jen potvrdit vaše zkušenosti s tímto výrobkem. Kasu jsem si zodpovědně pořídil již začátkem října a od té doby mám o každodenní zábavu postaráno. Navíc bych chtěl dodat že jsem již uskutečnil pár plateb přes terminál, než přestal úplně fungovat a platby (jedná se o několik tisíc) mi ani po třech týdnech na účet nedorazili! Nedovedu si představit práci s O2 kasou v plném režimu.
Opravdu draze ušetřené peníze.
Josef

3
Odpovědět

Dobré odpoledne,
mrzí mě, že jste zaznamenal potíže. Kontaktujte, prosím, naši linku eKasa: na čísle 800 161 616.

1

Pokud by se clovek na linku alespon dovolal... min, tri operatori. Nikdo nic nevi a ze zitra zavolaji. Samozrejme nic...

2

Hezký den Tomáši,
pokud se vám cokoliv nepodařilo na lince vyřešit anebo se vám na ni nedaří dovolat, omlouvám se za to. Ráda se s vámi na vše podívám, zašlete mi podrobnosti zde: www.o2guru.cz/guru.

1

Dobrý den, mám ekasu od O2 a co se týče podpory katastrofa. Zajímalo by mě jestli jste zprovoznil odesílání účtenek na FU. Mě tam skáče pořád chyba 4 neplatný podpis SOAP zprávy a podpora zatím mlčí i když slíbili, že se ozvou.

1
Odpovědět

Dobrý den,
vše už je opraveno. Jestli vám odesílání stále nefunguje, bude potřeba provést aktualizaci eKasy.
Postup je následující:
Odhlásíte se tlačítkem Odejít v pravém horním rohu (je třeba klepnout dvakrát)>Jděte na plochu>Stiskněte tlačítko označené čtverečkem v pravém dolním rohu>Vypněte všechny aplikace na pozadí>Klikněte na tlačítko Instalace O2 eKasy

1

jo mám přesně ten samý problém

4
Odpovědět

Po 25 letech jsem odešel od T Mobilu k O2 . Nechal jsem se ukecat na E kasu. Samé problémy nikdo nechce s tím mít nic společného . Na linku 800 16 16 16 děs a hrůza. Na prodejně také skoro nic nevědí. Hlavně když za pomoc s základní instalací chtějí 1600,- . Terminál nefunguje. Když dělám aktualizaci bere to data a pak se musí zaplatit za 200 MB další peníze / 99 ,- k/. Bylo mi doporučeno ohledně aktualizace abych si vždy kasu odvezl domů a aktualizaci provedl. Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají!! A tím to končí.

1
Odpovědět

Dobrý den leraso,
200 MB dat by mělo být pro provoz dostačující. V rámci aktualizací, které byly před ostrým spuštěním častější, mohlo opravdu dojít vyčerpání dat. Nevyužíváte v místě např. WiFi? Je možnost zařízení připojit přes ni. Podařilo se Vám tedy eKasu a terminál zprovoznit nebo potřebujete ještě s něčím poradit?

A jedeme dal:) platebni terminal stale nefunguje, na podpore si me prehazuji jako horky brambor, tedy za predpokladu, ze se dovolam... Podpora nic nevi, na pobocce nic nevi, volam kazdy den a jedine co slysim cekejte, resi se to... Mesic, vazne? Slibovali jste funkcnost a okamzity servis, ze?:) No, jde Vam to moc pekne, vic takovych spolecnosti jako by a to EET by zrusili, takze jen tak dal:)

1
Odpovědět

Dobrý den,
jak přesně se nefunkčnost terminálu projevuje? Smlouvy s Wirecard máte podepsané a byla Vám potvrzena jejich aktivace?
Dále zkontrolujte, jestli v Nastavení – Externí moduly – Nastavení karetních služeb máte vyplněné přihlašovací údaje.

Naprosto nefunkční krám. Nefunguje spojení s terminálem. Stále hlásí chyby všeho druhu. Podpora nulová. Neumí bony na jedné tiskárně. Prostě úplně všechno špatně. Teď na radu odborníka z O2 jdu kasu vyměnit za druhou. Nečekám ovšem nějaké zlepšení. Považuji to za podvod na zákazníky a od O2 odejdu. Pevné linky, mobily, internet ... všechno, ničemu od nich už nevěřím.

2
Odpovědět

Hezký den Michaeli,
omlouvám se za komplikace, pokud budete potřebovat pomoci také po výměně zařízení, kontaktujte mne zde: www.o2guru.cz/guru.

Přesně tak. Ja uz koncim a presel jsem ke konkurenci

Dobrý den.
Čekám měsíc za vyplacením prostředků na náš účet prostředníctvím plateb přes terminál O2, resp. Wire Card.
Když chcete ´´problém´´ vyřešit, čekejte. A čekejte. A zase čekejte. Ono se možná někdo ozve aby Vám řekl že potřebuje doplnit nějaké informace. Jenže, každý z pracovníku O2 Vám řekne něco jiného, banka kde se samozřejme nedá dovolat a když tak musíte mluvit německy nebo anglicky má na každý požadavek týden, takže zákazníku jenom čekej! Nejdřív to bylo - potřebujeme foto prodejny a Vaše www stránky. O.K, pošlete, čekáte a ono nic. Tak se tam snažite dovolat. Při odpovědi že máte ČEKAT Vám síce vstoupne tlak ale co už.
Říkate si, že se to už snad povede a peníze Vám pošlou. Jenže ne, po dalším týdnu se dozvíte, že banka potřebuje upravit smlouvu! Jenže, smlouva byla napsaná správně, tak jdete na pobočku kde Vám zaměstnnaec zdělí co víte - máte to v pořádku. Tak to sepíšete ještě jednou. A hádejte co. ČEKÁTE...
Po týdnu Vám řeknou novinku - na smlouvě chybí datum, o dva dny na to Vám druhý zaměstnanec řekne že neseděl datum... Jako, popravdě jsem nikdy nepsal recenzi ale když čekáte za penězma, které jsou VAŠE a potřebujete je, je Vám již do pláče, nervy jste totiž již zrušili při čekání...
Nejlepší ale je, když Vám příde vyučtování, vy totiž platit musíte. Oni ale nemusí.
Jo, mimochodem, peníze nikde, tak ČEKÁM

2
Odpovědět

Dobrý den Vladimíre,
moc mě mrzí komplikace, ke kterým bohužel došlo. Rádi vám zprostředkujeme kontakt s našimi specialisty podpory pro eKasu. Pošlete nám, prosím, vaše IČ, telefonní číslo a odkaz na toto vlákno přes o2guru.cz/guru . Díky.

Bohužel mohu jen naprosto souhlasit! Jsem uz se svymi nekonecnymi reklamacemi s tim nefunkcnim predrazenym kramem tak daleko, ze uz znam jmenem vsechny cleny te jejich slavne podpory. Oni za to sice nemuzou, vazne se snazi pomoci, ale presne jak uz tady bylo receno, technicka podpora je v Chorvatsku, a tam jsou bud totalne prehlceni nebo na to uplne ... protoze jakykoli problem (nefunkcni synchronizace, nejde terminal, aplikace pada, atd...) trva i pres vsechny sliby, ze to bude do 48 hodin, doslova tydny!!! Mate plny podnik hostu blizi se zaviracka, prestane fungovat terminal a ten nestastnik co sam sedi na info lince vam rekne, ze jedine co muze je prijmout stiznost a zitra se na to podivaji.. takhle si O2 predstavuje servis zakaznikum! Nikomu, opravdu nikomu nedoporucuji, je-li vam vase zdravi drahe, porizovat si toto nespolehlive, nedotazene zarizeni neb jedinym vysledkem bude Vase nestesti. Jeden problem strida druhy, vyvojari, kteri se snazi aplikaci inovovat jsou snad deti, jinak si nedokazu vysvetlit ty silene a naprosto nesystemove zmeny. Misto, aby se soustredili na reseni fatalnich nedostatku (zkouseli jste nekdy natukat 400 polozek do systemu na tabletu? Vitejte v O2 svete!!) tak pridavaji naprosto zbytecne neuzitecne funkce, ktere ovsem generuji dalsi chyby. Sami operatori priznavaji, ze uz se v tom nevyznaji... Tedy me doporuceni je ruce pryc. Mate-li zajem o me konkretni zkusenosti volejte 603 421 547, rad se s Vami o ne podelim a treba tak alespon nekomu jinemu zachranim dusevni zdravi, kdyz sam jsem si takhle nabehl...

1
Odpovědět

Dobry den, rad bych se zeptal jestli kdyz mam na provozovně Wi-Fi internet tak je nezbytné k tomu jeste platit tarif od 02 za 604kč každy měsíc.

Odpovědět

Zdravím,
pokud máte zájem o produkt eKasa Premium, tak ano. Za samotnou službu se rovněž platí nezávisle na tom, zda využíváte připojení mobilní, které je součástí služby, nebo vlastní.
Více informací najdete na www.o2.cz/eet.

Podmínky používání cookies