zlomyslnost O2 péče o zákazníky

kontaktoval jsem v O2 pí. Černohorskou Marcelu, která mi slíbila provedení prověření stávajících zařízení na pátek 9.2.18 mezi dobou od 8.15 až 8.45. neozvala se- zřejmě si lakuje svoje nehty a zapoměla na zákazníka O2. Volal jsem pak v 9.15 na O2 a tam mi bylo řečeno, pí. Kristinou Grábnerovou - asi stejnou ochotnou pracovnicí O2 jako je zřejmě její kolegyně pí. Černohortská, že pí Černohorská Marcela není možná v práci nebo není schopna vyřešit sama můj požadavek , takže můj problém prověření přístrojů od O2 není schopno provést nikdo, takže ani druhá v pořadí péče o zákazníky na lince 800 330069 pí Grábnerová Kristina můj problém s prověřením přístrojů koupených od O2 nevyřeší? Ptám se, pracuje někdo v O2 nebo jen O2 inkasuje a za služby svých dloholetých zákazníků se nestará ? A aby bylo známao, chtěl jsem převést pevnou linku z jedné adresy na druhou s navýšením obsahu služeb tj. z 500 na 1200, přesto se nikdo nejevil ochotu se o můj požadavek zajímat. TAKŽE ZÁVĚREM, AŤ SE O2 POLEPŠÍ JINAK TO BUDE JEN ZASE SOCIALISTICKÁ ORGANIZACE JOKO ZA KOMUNISMU

In order to add post, please log in.

Zdravím,

abychom mohli potíže blíže prověřit, pošlete nám přes o2guru.cz/guru konkrétní podrobnosti, o co se jedná a číslo služby. Díky.

Odpovědět
Podmínky používání cookies