Jak zruším služby u O2?

We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at 800 33 00 76 or visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Telefonické zrušení služeb O2

  • Zavolejte na linku 800 02 02 02 a požádejte o zrušení služeb O2
  • Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí ověřovací kód, tzv. ČVOP
  • Zavolejte na linku 800 02 02 02. Kvůli potřebným údajům se hodí mít po ruce fakturu
  • Řekněte nám číslo služby, kterou chcete zrušit a potvrzovací kód ČVOP
  • Hotovo. Zrušení jste potvrdili a služba zanikne k poslednímu dni výpovědní lhůty

Nezapomeňte, že zrušení je třeba potvrdit kódem ČVOP během výpovědní lhůty, která je 30 dní. Pokud se opozdíte, nebude telefonická výpověď platit.

Zrušení služeb O2 na prodejně

Službu můžete zrušit na kterékoli O2 Prodejně. Tam váš požadavek přijmeme a dáme vám číslo výpovědi opouštěného operátora (ČVOP). Ten budete potřebovat v případě, že se svým číslem přecházíte ke konkurenci.

Písemné zrušení služeb O2

Můžete poslat dopis na adresu O2. Pošlete nám volně formulovaný požadavek na zrušení služby na naši adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat tyto údaje:

  • předmět žádosti, tj. že jde o zrušení služeb
  • telefonní číslo
  • služba, kterou chcete zrušit
  • vaše jméno a příjmení
  • adresa trvalého pobytu
  • váš podpis
Podmínky používání cookies