Jak své číslo přenesu k jinému operátorovi?

We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at 800 33 00 76 or visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Pokud chcete se svým číslem přejít k jinému operátorovi, vyřídíte to telefonicky nebo v některé O2 Prodejně. Potřebovat budete číslo výpovědi (ČVOP), které nahlásíte novému poskytovateli.

Telefonická žádost o přenesení čísla

  • Zavolejte od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin na linku 800 02 02 02. Kvůli potřebným údajům se hodí mít po ruce fakturu
  • Požádejte o přenos čísla
  • Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí ověřovací kód ČVOP
  • Kód předejte novému operátorovi. Ten už se o vše postará

Podání žádosti o přenesení čísla v prodejně

  • Stavte se v kterékoli O2 Prodejně
  • Požádejte o přenesení telefonního čísla
  • Číslo výpovědi (ČVOP), které vám vystavíme, předejte svému novému operátorovi
Podmínky používání cookies