Časté otázky a technická podpora

Často kladené otázky

Jak přejít se svým číslem od jiného operátora?

Budete potřebovat ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) a občanský průkaz. Vše zařídíte jednoduše v některé z našich O2 Prodejen nebo na bezplatné telefonické lince 800 02 02 02. Více informací o přechodu od jiného operátora

Mám závazek na jiný tarif, mohu přejít na tarif FREE?

Ano, na tarify FREE mohou přejít i zákazníci se závazkem.

Jak a kdy mohu měnit tarif?

Zákazník se smlouvou může jednou měsíčně bezplatně změnit svůj tarif. Pro změnu tarifu volejte bezplatnou zákaznickou linku 800 02 02 02. Také můžete navštívit nejbližší O2 Prodejnu.

Zákazník s předplacenou O2 kartou má možnost jednou provést změnu tarifu bezplatně v Moje O2, pomocí aktivační SMS, na bezplatné lince 800 02 02 02 nebo na O2 Prodejně.

Všechny často kladené otázky

 

Technická podpora

Na stránkách O2 Techzona najdete mimo jiné:

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebooku vám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

Pomohla vám tato stránka?

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací o soukromí zde.
Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc